تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کردستانی: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم/ مسابقه برابر آمریکا قابل پیش‌بینی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کردستانی: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم/ مسابقه برابر آمریکا قابل پیش‌بینی نیست

عشرت کردستانی

پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران پس از پیروزی در نخستین بازی دوستانه تیم ملی والیبال نشسته برابر اوکراین گفت: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم چون شکست برابر تیم ایران را تصور نمی کرد. به گزارش ایسنا از ریو، عشرت کردستانی پس از این برد اظهار کرد: اوکراین که قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز بازی های پارالمپیک لندن است تصور نمی کرد در دیدار دوستانه مقابل تیم ما متحمل شکست شود. ما در ست اول و دوم شروع طوفانی و محکمی داشتیم و اگرچه ست چهارم و پنجم را واگذار کردیم اما در ست پایانی پیروز شدیم.
وی افزود: این تیم از این که مقابل تیمی که نخستین تجربه خود را در بازی های پارالمپیک کسب می کند عافلگیر شده بود. این مسابقه تدارکاتی بود، اما در حد توان‌مان ظاهر نشدیم.
ملی پوش والیبال نشسته بانوان کشورمان در خصوص دو بازی تدارکاتی دیگر تیم اظهار کرد: دو بازی دوستانه دیگر داریم که به بالا بردن آمادگی تیم قبل از مسابقه برابر آمریکا کمک می کند.
وی در پایان یادآور شد: در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی مان باید برابر آمریکا قرار گیریم که ۱۰۰ در صد قابل پیش بینی نیست اما برای پیروزی مقابل این حریف به میدان می رویم.






تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن