تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817137084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار نام ۶۰ عنصر باقیمانده منافقین در کمپ لیبرتی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

پایگاه مؤسسۀ راهبردی دیده بان نوشت یکی از محورهای خبری در هفته های اخیر اخبار مربوط به گروهک تروریستی منافقین و حواشی انتقال اعضای این گروهک از عراق به کشور آلبانی بوده است.

به گزارش العالم، به نظر می رسد که تا پایان ماه میلادی جاری تمامی اعضای این گروهک، کمپ آمریکایی لیبرتی در بغداد را ترک کنند و وارد اروپا شوند.

اما تا زمانی که اعضای این فرقه در عراق حضور دارند باید ماهیت عناصر باقیمانده این گروهک در عراق برای تنویر افکار عمومی داخل ایران و مردم عراق و بالاخص گروه های انقلابی مشخص باشد تا در صورت لزوم اقدامی مناسب در برخورد با منافقین صورت بگیرد.

بنابر برگزارش های رسیده، اسامی برخی از 60 عناصر مهم تشکیلات منافقین که در بین عناصر فریب خورده آنان در لیبرتی قرار دارند، به این شرح است:

فاطمه همدانی، مرضیه حسینی ، شهین حائری، مژگان مهدوی ، کبری طهماسبی، سعیده شاهرخی، محبوبه عالی، سیما حسامی، پریچهر نکو گویان، بتول یوسفی، مهرانه مستانی، مریم باغبان خطیبی، فریبا خداپرستی، سهیلا طریقی، مهین حبیب پور، گوهر صالحی، مهناز صمدی، مهین قبادی، معصومه (گلناز) نظری، حسین ربوبی(فضلی)، پرویز کریمیان(جهانگیر)، محمدرضا بوغداچی(احد)، محمدرضا منانی(فرهاد)، علی اکبر انباز(یوسف)، مشهود دیانتی(سیامک)، حجت بنی عامری، محمدرضا مرادی نسب(رسول)، اسماعیل مرتضایی(منصور)، مسعود خدابنده(رسول ای تی _ اطلاعات)، صمد کلانتری، جلال پراش منزه، تقی شیاسی ارانی، حسین طیارزاده، سجاد شکوفی، علیرضا عرب خزائلی، کریم رشیدی(محراب)، مجتبی سارنچه، احمد شاعری، محمد الهی، مسعود پویان مهر، علیرضا پناهی، محمود رضا قلی، بهرام حسن زاده، مسعود اصولی، سعید خبیری، مهدی خدایی صفت، مالک مرتضوی، علی نفیسی و بیژن معدنی.

این افراد، عناصری هستند که وظیفه پیاده سازی اعمال فرقه گرایانه مسعود رجوی در تشکیلات نفاق هستند و حتی حذف یکی از آنها می تواند زمینه مناسبی برای رهایی سایر اعضای فریب خورده باشد.

گفتنی است نیروهای مردمی جریان انتفاضه شعبانیه عراق در روزهای اخیر هشدارهایی را مبنی بر انتقامی دیگر از منافقین مخابره کرده بودند که به نظر می رسد در روزهای آتی اقدامی در این راستا صورت بگیرد.

انتفاضه شعبانیه، مقابله با گروهک تروریستی منافقین را مرهمی بر آلامی می داند که اعضای این گروهک سالهای زیاد، بر مردم عراق تحمیل کرده اند.
 



۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن