تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشت هوایی به کمک کنترل ترافیک تهران می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 25 تا 30 درصد به میزان ترافیک کلانشهر تهران افزوده می شود و همزمان با استفاده از گشت هوایی ترافیک پایتخت کنترل خواهد شد.

سردار تیمور حسینی عصر امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: از اول مهرماه حدود 2 میلیون دانش آموز و دانشجو در کلانشهر تهران فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

وی بیان کرد: به همین منظور 25 تا 30 درصد به بار ترافیکی شهر تهران افزوده می شود و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تمامی امکانات انسانی و راهبردی خود برای کنترل ترافیک اقداماتی انجام خواهد داد.

سردار حسینی تاکید کرد: در حال حاضر روزانه 19 میلیون سفر شهروندان تهرانی توسط خودروهای شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می شود که در 6 ماهه دوم میزان سفر شهروندان تهرانی به حدود 25 میلیون سفر افزایش خواهد یافت.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، برقراری گشت های هوایی، کنترل ترافیک از طریق تصاویر و ایستگاههای کنترل ترافیک از اقدامات مهم پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک شوک ترافیکی در کلانشهر تهران ایجاد می شود و با برنامه ریزی مناسب تلاش خواهیم کرد این شوک ترافیکی را کنترل کنیم.

سردار حسینی تاکید کرد: در روزهای اول مهرماه بدلیل منظم نبودن فعالیت سرویس های مدارس و ازدحام بیش از حد دانش آموزان و دانشجویان در مراکز علمی شاهد ترافیک بیشتری در معابر و خیابانها خواهیم بود اما تلاش خواهیم کرد با استفاده از تجربیات سالهای گذشته بارسنگین ترافیکی در شش ماهه دوم پایتخت را کنترل کنیم.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با استفاده از تجربیات سالهای گذشته و شناخت نقاط ضعف و قوت، دیگر اجازه نخواهیم داد بدلیل وقوع یک تصادف و خرابی خودرو در معابری انسداد ایجاد شود.


۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن