تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801228399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهبازی: برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان کم نمی‌گذارم/با طلای جهان مزد زحماتم را گرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شهبازی: برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان کم نمی‌گذارم/با طلای جهان مزد زحماتم را گرفتم
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان گفت: اهداف بزرگی در سر دارم و می‌خواهم با تلاش بیشتر به افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی بزرگسالان برسم.
حسین شهبازی آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود و همه رقبا با آمادگی کامل به این مسابقات آمده بودند. در گروه دور اول کشتی‌گیر ازبک را بردم بعد کشتی گیر هند را شکست دادم و پس از آن هم کشتی‌گیران بلاروس، روسیه و آلمان را بردم و بر سکوی نخست جهان قرار گرفتم.نزدیک دو سال است با هدف طلای جهان تمرین می‌کنم و خدا را شکر به هدفم رسیدم.این مدال طلا را به مربیانم و همه مردم ایران تقدیم می‌کنم. دارنده مدال طلای جهان افزود: سال گذشته هم حقم رسیدن به مدال طلای جهان بود اما مشکلاتی پیش آمد که به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام نشدم.امسال آخرین سال حضورم در رده جوانان بود و بلافاصله که به تهران برگردیم تمریناتم را با انگیزه‌تر از قبل برای کسب موفقیت بیشتر در رده بزرگسالان آغاز می‌کنم. البته حضورم در تیم ملی بزرگسالان بستگی به نظر آقای خادم دارد و امیدوارم بتوانم نظر مساعد مربیان تیم ملی را با تمرین بیشتر جلب کنم.
وی خاطرنشان کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد به کارم ادامه می‌دهم.حریفان خوبی در ایران دارم اما هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی است و برای رسیدن به این هدف کم نمی‌گذارم.اول شدن در ایران کار خیلی سختی است و باید از جان مایه بگذارم.کار در رده بزرگسالان خیلی سخت‌تر از رده‌های دیگر است چون حریفان بسیار خوبی در ایران و جهان حضور دارند. هدفم طلای المپیک است و ان‌شاءالله با برنامه‌های مربیان تیم ملی به این هدف برسم.

شهبازی با قدردانی از حمایت‌های کادر فنی تیم ملی گفت: همچنین جا دارد از رسول خادم که پیش از شروع مسابقه‌ای دیروز با حرف هایش انگیزه زیادی به ما داد صمیمانه قدردانی کنم. همچنین از همه مربیانم و خانواده‌ام به‌خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم. امیدوارم در رده بزرگسالان هم برای کشورم افتخارآفرین باشم. آرزوی هر ورزشکاری پوشیدن دوبنده تیم ملی بزرگسالان است و من هم با تمام توان برای رسیدن به خواسته‌ام تلاش می‌کنم.

انتهای پیام







تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن