تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821061127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیلات بیشتر در تردد از پایانه‌های مرزی آذربایجان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بر اساس دستور روز پنجشنبه الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان برای ارائه تسهیلات بیشتر در تردد سریع مسافران از پایانه های مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، روسیه و گرجستان اقدامات بیشتر به کار گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، در این دستور رییس جمهوری آذربایجان مربوط به اجرای اقدامات بیشتر برای توسعه گردشگری، وزارتخانه های امور خارجه، فرهنگ و گردشگری، کمیته دولتی گمرک، نیروی مرزبانی و اداره دولتی مهاجرت موظف شدند پیشنهادات خود جهت تکمیل قوانین موجود برای تامین تردد سریع اتباع خارجی از پایانه های مرزی این کشور با ایران ، روسیه ، ترکیه و گرجستان را ظرف سه ماه آینده به رییس جمهوری آذربایجان ارایه کنند.
 

بر اساس این دستور رییس جمهوری آذربایجان برای توسعه گردشگری در این کشور، شورای گردشگری با هدف تجزیه و تحلیل وضعیت گردشگری ، رفع موانع و مشکلات موجود در این حوزه و هماهنگی فعالیت نهادهای رسمی مختلف در این حوزه، تاسیس می شود.
 

بنا به گزارش های رسمی جمهوری آذربایجان همه ساله نزدیک به دو میلیون نفر از ایران ، روسیه ، گرجستان و ترکیه به آذربایجان سفر می کنند.
 

همچنین بر اساس آمار رسمی شورای جهانی گردشگری، سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی جمهوری آذربایجان 2.8درصد و سطح استغال در این حوزه 2.6 درصد تشکیل می دهد .


۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن