تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817127358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا احمدی نژاد به یاد دوران ریاست جمهوری به بهشت زهرا رفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



چرا احمدی نژاد به یاد دوران ریاست جمهوری به بهشت زهرا رفت؟
حضور احمدی نژاد در بهشت زهرا(س)در روزهای اولیه شهریور که به نام دولت است، فضاسازی و پروپاگاندای تبلیغاتی و به نوعی آماده باش برای انتخابات سال 96 است ولی هم خود احمدی نژاد و هم آنهایی که به وی مشاوره این اقدامات را می دهند به خوبی می دانند که تفکر او در این کشور با استقبال مواجه نمی شود.
روز نو :  
حضور احمدی نژاد در بهشت زهرا(س)در روزهای اولیه شهریور که به نام دولت است، فضاسازی و پروپاگاندای تبلیغاتی و به نوعی آماده باش برای انتخابات سال 96 است ولی هم خود احمدی نژاد و هم آنهایی که به وی مشاوره این اقدامات را می دهند به خوبی می دانند که تفکر او در این کشور با استقبال مواجه نمی شود.
 
به گزارش روز نو، اول شهریور هر سال برای مردم ایران یادآور دوران سخت ابتدایی نهضت و از دست دادن عزیزانی است که نبودشان برای اسلام و نظام ضربه ای محکم بود. ترور شهیدان باهنر و رجایی که از نمونه های بارز انقلابیون متعهد بودند، غم بزرگی را بر ایران اسلامی وارد کرد و در همین راستا هر ساله مقامات کشور و نیز مردم قدرشناس کشورمان برای بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان به سمت بهشت زهرا(س) روانه می شوند.
 
در این بین گذشته از مردم، مسئولان دولتی به عنوان افرادی که پا جای پای این عزیزان گذاشته اند برای تجدید پیمان با آرمان های امام (ره) و نیز این شهیدان و بنا به یک رسمی قدیمی بر سر مزار دولتمردان پیشین می روند، همانگونه که مسئولان قوه قضاییه در سالگرد شهادت شهید بهشتی به این مکان عزیمت می کنند. امسال نیز در همان روزهای اولیه کابینه روحانی این رسم را اجرا کرد.
 
توهم دولتی!
 
اما به نظر برخی هم چنان توهم دولت بودن دارند و سعی کرده این موضوع را هر گونه ای که هست، به خود القا کنند. در همین راستا در این روزها که به نام دولت زده شده است، احمدی نژاد به همراه تنی چند از آشنایانش به بهشت زهرا(س) رفته است تا در ادامه راهبرد حضور در میان افکار عمومی، خود را از پایان عمر سیاسی نجات دهد. احمدی نژاد را در این کارناوال مرتضی تمدن، جوانفکر و بقایی همراهی می کردند و وی نیز با خاطره آن روزهایی که در دولت مشغول بوده، در مزار 72 تن و نیز مرقد امام(س) حضور پیدا کرده است.
 
عدم استقبال از احمدی نژاد
 
نکته قابل تامل عدم استقبال از حضور وی در آستان مقدس امام خمینی(س) است، نه مسئولان و نه مردم هیچکدام به استقبال این فرد نرفتند.
 
ناگفته نماند این اقدام که احمدی نژاد صورت داده است را می توان ناشی از نزدیکی به انتخابات دانست. چرا که احمدی نژاد شاید سالانه بارها بر سر مزار رفتگانش حضور یابد ولی بی هیاهوی رسانه ای به این فعالیت می پردازد، در صورتیکه در این مورد با عکاس و اهالی رسانه ای خود همزمان با هفته دولت به بهشت زهرا(س) رفته است.
 
نکته دیگری که در این اقام به چشم می آید، موقعیت هایی است که وی برای ثبت عکس های خود از آن استفاده کرده است. حضور بر سر مزار آیت الله طالقانی و شهدای مدافع حرم از ویژگی های بارز حضور وی در بهشت زهرا(س) است. ناگفته نماند این اولین باری است که احمدی نژاد ایام هفته دولت را برای حضور در بهشت زهرا(س) انتخاب می کند و در سال های گذشته ده فجر را برای حضور در این مکان انتخاب می کرد.
 
این اقدام وی در روزهای اولیه شهریور که به نام دولت است، فضاسازی تبلیغاتی و به نوعی آماده باش برای انتخابات سال 96 است ولی هم خود احمدی نژاد و هم آنهایی که به وی مشاوره این اقدامات را می دهند به خوبی می دانند که تفکر او در این کشور با استقبال مواجه نمی شود.

*نامه نيوز




تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن