تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیما صفایی دختر آینده دار تنیس روی میز کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شیما صفایی دختر آینده دار تنیس روی میز کشور
شیما صفایی 13 ساله از جمله دختران جوان تنیس روی میز باز کشور است که آینده درخشانی خواهد داشت.

برترین های جوانان دختر/شیما صفایی دختر آینده دار تنیس روی میز کشور
پدر شیما صفایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت دخترش که این روز ها یکی از برترین های رده نوجوانان است گفت.

وی در ابتدا اظهار داشت: شیما متولد چهاردهم آذر ماه سال 82 است و هم اکنون در تیم ملی تنیس روی میز حضور دارد. وی تاکنون افتخارات زیادی را کسب کرده است که از جمله بهترین های آن ها می توان به کسب عنوان اول رده نونهالان کشور ، عنوان نخست طرح جهانی هوپس ، نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور، سوم جوانان ایران و نایب قهرمانی مسابقات بین المللی فجر کاپ قزوین اشاره کرد.


صفایی در مورد حضور دخترش در تیم ملی هم گفت: دخترم این روز ها در اردوی تیم ملی حضور دارد و به انجام تمرینات مشغول است . البته پس از مسابقات بین المللی قزوین چند روزی استراحت می کند و دوباره از 20 شهریور به اردو می رود.


وی در ادامه و در خصوص مربیان دخترش هم عنوان کرد : زهره ابوطالبیان مربی اصلی دخترم است البته آقایان ساه لو و زهیری هم مربیان مرد دخترم هستند که با وی تمرین می کنند. خود من هم مربی هستم اما علاقه ای ندارم که دخترم با خودم تمرین کند.


پدر شیما صفایی در پایان و در مورد وضعیت تحصیل دخترش گفت: خوشبختانه شیما مشکل درسی ندارد و به خوبی درس می خواند علاوه بر آن زبان فوق العاده ای دارد و در حال تقویت بیشتر آن است.


شایان ذکر است که شیما صفایی از جمله پدیده های تنیس روی میز کشور محسوب می شود که با وجود سن کمش از پدیده های این رشته محسوب می شود.





۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن