تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی دختران کشور در قم پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با درخشش نمایندگان البرز و تهران؛
مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی دختران کشور در قم پایان یافت

تنیس روی میز - محجوبه عمرانی


شناسهٔ خبر: 3749141 - سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی دختران مقطع متوسطه کشور با درخشش نمایندگان البرز و تهران در قم پایان یافت. به گزارش خبرنگار مهر، پرونده مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی مقطع متوسطه کشور در بخش دختران دوشنبه شب با انجام مراسم پایانی این مسابقات بسته شد و در این مسابقات که در سالن مریم قم به انجام رسید پس از برگزاری مسابقات تیمی، ورزشکاران در قسمت آزاد در بخش انفرادی و دوبل با هم رقابت کردند.

در بخش انفرادی مینا پورموسوی از استان البرز در دیدار نهایی برابر ملیکا کرمی از تهران در یک بازی حساس به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. مقام سوم مشترک نیز به هلیا اصغری از تهران و پریناز حاجیلو از استان البرز رسید و مشکات بهمنی از خوزستان، شقایق حسین زاده از تهران، ملیکا عامر طاس از فارس و مریم فرعی از البرز در رده‌های پنجم تا هشتم ایستادند.

در مسابقات بخش دوبل، دیدار نهایی بین تیم ۲ نفره ملیکا کرمی و شقایق حسین زاده از تهران مقابل تیم ۲ نفره هلیا اصغری و پریناز حاجیلو از البرز برگزار شد که این بازی با برتری کرمی و حسین زاده همراه شد. مقام سوم مشترک این بخش نیز به تیم‌های ۲ نفره مینا پورموسوی و مریم فرعی از البرز و فردوس سلیمی از کردستان و کیمیا رستمی از تهران رسید.

تیم ۲ نفره مشکات بهمنی و سیما زنگنه نسب از خوزستان با غلبه بر تیم دوبل هدیه آقا محمدی و صبا زارع از همدان پنجم شد و عنوان هفتم به تیم ۲ نفره مریم کریمی و فاطمه زارعی از استان فارس رسید.

مراسم پایانی این مسابقات نیز با حضور مسئولان برگزاری و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن مریم برگزار شد و بدین ترتیب این مسابقات در قم به پایان رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن