تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله هاشمی: تحقیقات کشاورزی مدرن را جدی بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت‌الله هاشمی: تحقیقات کشاورزی مدرن را جدی بگیریم
آیت الله هاشمی رفسنجانی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سربندان ( واحد علوم و تحقیقات تهران) با تاکید بر اهمیت کشاورزی برای جوامع بشری و کشور ایران، نسبت به مشکلات و معضلات هشدار داد و خطاب به مسولان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحقیقات کشاورزی مدرن را جدی بگیرید.
آفتاب‌‌نیوز : رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان این جمله که "آوردن تکنولوژی برای کشور مهم است"، به طرح کشت گلخانه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اشاره کرد و گفت: باید از آخرین تکنولوژی مربوط به کشت های گلخانه ای که در حال حاضر مربوط به کشور هلند است، استفاده کرد.


به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای پیوند علم و عمل، گفت: باید به کشاورزان یاد بدهیم که هر چه آب کمتر و علمی تر مصرف کنند، محصولات بیشتری می گیرند و این برای کشور ماندگار است.
ایشان زمین های منطقه دماوند تا فیروزکوه را برای تولید محصولات کشاورزی در کشور بی نظیر خواند و گفت: هدفم از آمدن و بازدید از این مجتمع تشکر از مسئولان مربوطه و تاکید بر این نکته است که باید حرکت بزرگ تحقیقاتی در کشور راه بیندازیم.


در ابتدای این مراسم، آقای دکتر عباسپور رییس واحد علوم و تحقیقات و دکتر هادی کیادلیری رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی گزارشی از طرحهای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص احیای منابع طبیعی، تقویت کشاورزی کشور و ویژگی های  مجتمع تحقیقاتی سربندان ارایه کردند.


آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از مراسم افتتاح، از قسمت های مختلف مجتمع شامل کلینیک گیاه پزشکی، آزمایشگاه میکروبیولوژی و آزمایشگاه کشت و بافت بازدید کردند.








۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن