تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813070698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: با سرخابیها به تعامل رسیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: امیر عابدینی با اشاره به نشست امروز با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود.  طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس و  توفیقی به عنوان نماینده آقای افتخاری در این نشست حضور یافت. ما تصمیم گرفتیم تا فعالیت های دوسامانه موجود یک کاسه شود و سامانه ای که تعریف هواداری خواهد داشت و منافع همه باشگاه ها، اپراتورها و واسطه های اجرایی را دربر بگیرد به کار خود ادامه دهد. قرار شد تعامل داشته باشیم و ضمنا جلسه ای را با اپراتور مربوطه برگزار کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا سامانه 3090 به کار خود ادامه می دهد، گفت:بله. این سامانه برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی جا افتاده است و باید مورد محافظت قرار بگیرد. متاسفانه برخی حرف هایی می زنند که از سر ندانستن قانون و رفتارهای اجرایی است.


عابدینی درباره اینکه آیا سامانه 3040 کنار گذاشته می شود، گفت: 3040 هنوز منتفی نشده است اما قرار شد یک سامانه به عنوان سامانه هواداری در خدمت باشگاه ها باشد و منافع همه باشگاه ها را در نظر بگیرد. مثلا در گذشته طرفداران استقلال عدد 4 را به 3090 می فرستادند و پرسپولیسی ها عدد 6 را. تراکتورسازی هم عدد 3 داشت. حالا مقرر می شود که مثلا اگر استقلال با سیاه جامگان بازی داشت طرفداران سیاه جامگان عدد 8 را به این سامانه ارسال کنند. البته ما این را هم در نظر می گیریم که باشگاهی مثل پرسپولیس که بیشترین هوادار را در ایران و آسیا دارد از این فرآیند می بایست بیشترین بهره را ببرد.


وی درباره شماره های دیگر باشگاه های لیگ برتری گفت: ما از باشگاه ها خواسته ایم تا عددهای خود را مشخص کنند و خیلی از آنها آمدند و قرارداد هواداری منعقد کردند. 


عابدینی درباره لباس های برند آدیداس که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است بیان داشت: ما اختیار کامل را به آقای ساکت دادیم و در جلسه ای که با ایشان، آقای درخشان، آقای کفاشیان و آقای ترابیان برگزار کردیم تصمیم بر  این شد که تیم ملی تا فروردین 96 مشکلی از بابت لباس نداشته باشد و برای فروردین به بعد برنامه ریزی لازم را انجام دهیم. البسه مربوط به برند آدیداس نیز تهیه شده و در اختیار تیم ملی قرار می گیرد و روز بازی با قطر از این لباس ها رونمایی خواهدشد.




۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن