تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: متاسفانه به سه امتیاز نرسیدیم.


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: حسین فرکی در نشست خبری بعد از بازی تیم های سایپا و پدیده اظهار داشت: بازی خانگی برای ما بود و ما خودمان را برای کسب سه  امتیاز آماده کرده بودیم و شرایط هم برای ما فراهم بود اما متاسفانه این  اتفاق نیفتاد و پدیده هم که یک تیم خوب است و با ما هم امتیاز بود و هم امتیاز هست.


وی ادامه داد:ما در یک جاهایی از بازی اشکال داشتیم و نتوانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. حریف به دنبال مساوی بود و نیم نگاهی به برد داشت. ولی خود ما به شرایط بیشتر کمک کردیم که این مساوی شکل بگیرد.


سرمربی سایپا افزود:امروز روز خوب سایپا نبود. بر خلاف تصور ما. امیدوارم در این فرصت یک ماهه که داریم بتوانیم از این زمان استفاده کنیم. نقاط ضعف و قوت مان را بررسی کنیم و در آینده به شرایط بهتری برسیم و با شراط بهتر مقابل حریفان خوب مان قرار بگیریم. 


فرکی درباره شرایط تیمش خاطرنشان کرد:ما نقاط قوت و ضعف داریم و من خودم این را می دانم. در بازی امروز هم اشتباهاتی داشتیم که به این اشتباهات به کل تیم بر می گشت نه به یک خط و یک بازیکن. تلاش می کنم که در آینده شرایط مان بهتر شود. من اتظاراتم از این تیم خیلی بالا نیست. چون ما هنوز دو ماه هم نیست که کارمان را شروع کردیم. اما با وجود این که خیلی تیم ها شرایط بهتری از ما داشتند و دارند و ریشه دارند، بازی ها شان را واگذار می کنند. الان شروع لیگ است و هنوز خیلی چیزها نا مشخص است ولی به طور کلی باید بگویم که شرایط ما بهتر می شود و اگر اشکالی بود به کل تیم بر می گشت نه به فرد خاصی.




۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن