تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش بیهوده اصلاح طلبان برای ننگ زدایی از فیش های نجومی/ شانتاژی به نام " املاک نجومی"


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تلاش بیهوده اصلاح طلبان برای ننگ زدایی از فیش های نجومی/ شانتاژی به نام " املاک نجومی"
سخنان سخنگوی قوه قضائیه در رد اتهامات دروغین؛
تلاش بیهوده اصلاح طلبان برای ننگ زدایی از فیش های نجومی/ شانتاژی به نام " املاک نجومی" اصلاح طلبان در آخرین پرده از تخریب سازمان یافته جریان اصولگرای ارزشی و با هدف زمینه سازی برای تضعیف رقبای احتمالی 96 در افکار عمومی، این بار مدیریت شهری تهران را به عنوان سیبل حملات خود قرار داده اند.


گروه سیاسی فرهنگ نیوز، فرهاد عبداللهی: یک تاکتیک سیاسی حکم می کند ؛ زمانی که اوضاع بر وفق مراد نیست و افکار عمومی علیه شما کمر به انتقاد بسته اند ، از فرصت های کوچک واز طریق ایجاد فضای رسانه ای کاذب برای مخالفان خود تهدید بسازید !
 
گزاره فوق دقیقا مصداق بارز فعالیت های اخیر اصلاح طلبان است . مساله عجیب و غیر شرعی و غیر اخلاقی حقوق های نجومی ، آمار بیکاری بالا ، عدم نتیجه گیری برجام و... حسابی فضا را برای اصلاح طلبان غبار آلود کرده بود . اصلاح طلبان در این فضا راه فرار رو به جلو را در تشویش اذهان عمومی با مسائل درجه چندم این روز های کشور تشخیص دادند . مسائلی چون مساله کنسرت ها – بویژه مساله لغو کنسرت ها در مشهد – و مساله ای با عنوان " املاک نجومی " . املاک نجومی کلید واژه ایست که اینروز ها با برنامه ای رسانه ای به آن پرداخته شده و با انتخاب کلید واژه ای شبیه به مساله (( حقوق های نجومی )) ، سعی در کمرنگ سازی قبح و بدست فراموشی سپردن حقوق های غیر قانونی مدیران دولت یازدهم دارد .
 
پس از روی کار آمدن دولت یازدهم با عملکرد و تفکر اصلاح طلبانه و پس از آن ، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 94 ، تنها نهاد کشور که راس آن در اختیار عنصری انقلابی و ارزشی با تفکرات اصولگرایانه ست، و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) ، با مدیریت جهادی اداره میگردد ،شهرداری تهران با مدیریت دکتر محمد باقر قالیباف است .
 
نهادی که از ابتدای امر و آغاز بکار فعالیت های خود مورد هجمه های متعدد از سوی اصلاح طلبان بوده و همچنان این رویه ادامه دارد . هدف از این تخریب ها و فضا سازی های غیر منصفانه ، تخریب آخرین سنگر نهاد های انقلابی - یا به زعم اصلاح طلبان ؛ تندرو- و جایگزین سازی نیرو های هم فکر با ایشان است . این در صورتی ست که عملکرد مثبت و جهادی شهرداری تهران در دوران تصدی دکتر قالیباف بر همگان واضح و مبرهن است .
 
ماجرای " املاک نجومی " آخرین صفحه نگاشته شده فعلی از کتاب بیشمار هجمه علیه شهرداری تهران است . آغازگر این ماجرا روزنامه اصلاح طلب " شرق " بود که طی چندین روز و بدون ارائه مستندات قانونی و ارائه کلی گویی و سخنان دور از انصاف شهرداری تهران و بویژه شخص شهردار تهران را متهم به واگذاری املاک و زمین هایی به برخی افراد شورای شهر بصورت غیر قانونی کرده است . این گزارش ها و سایر جریان سازی های برخاسته از رسانه های اصلاح طلب،  از اعتراض غلامرضا انصاری – عضو اصلاح طلب شورای شهر- مبنی بر وقوع چنین اقدامی از سوی شهرداری تهران کلید خورد. ماجرایی که نه اساس و پایه قانونی و مستدل دارد و نه به مرحله اثبات و صدور حکم رسیده است و تنها با تکیه بر گزارشی از سوی سازمان بازرسی کشور در باره این قضیه اکتفا نموده است. غلامرضا انصاری همچنین با اشاره به صحبت های دکتر قالیباف در همایش جشن دکتر سلام مبنی بر راهگشا نبودن کلید دولت در بازگشایی مشکلات کشور انتقادات شدیدی را در این زمینه به شخص شهردار تهران وارد نموده است .علاوه بر این ، شهردار تهران در سخنرانی اخیر خود صراحتا عنوان نمود که مساله واگذاری املاک به برخی افراد از سوی شهرداری تهران با مجوز قانونی و نظارت قوه قضائیه انجام پذیرفته است و تا صدور حکم از سوی مراجع قضایی کشور ، قطعیت صحت و سقم این ماجرا مشخص نیست و نمیتوان نام افرادی چون : محسن پیرهادی، الهه راستگو، معصومه آباد، هادی ساعی، ابولفضل قناعتی، محمد حسین حیدریان و اسدالله راشدی را بدلیل حضور در حزب و جریان مقابل بعنوان مجرمین و زیر مجموعه های عنوان ساختگی : "املاک نجومی " برشمرد .
 
این در حالیست که موج رسانه ای اصلاح طلبان بنا به عادت همیشگی خود، تمام ساختار مورد نظر خود را بدون جدا سازی نهاد های جزء از کل سیستم را خطاکار قلمداد میکنند .شهرداری تهران را بدور از در نظر گرفتن خدماتش ، تماما خطاکار میخوانند و شخص شهردار تهران را بدون در نظر گرفتن خدمات پرشمار وی ، یک متخلف و متخطی از قانون میدانند . اینها همه در حالی است که محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود ضمن بیان اینکه گزارش علیه شهرداری هیچ رسمی ندارد از رسانهای شدن این موضوع، ابراز گله و تاسف میکند، و این چنین کار را در مورد اتهامات دروغین یکسره میکند.
 
با نزدیک شدن به انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری، تلاشها مبنی بر تیره جلوه دادن کارنامه اصولگرایان و نیرو های انقلابی ، بیش از پیش نمود پیدا خواهد کرد. تلاش هایی که تلاشی ست در جهت معطوف نمودن اذهان عمومی به مسائل جزئی، حاشیه ای و غیر واقعی از مسائل مهم و اساسی کشور که دولت را یارای حل و فصل آنها نبوده است ، تا از این طریق کارنامه نه چندان موفق خود را مخفی و کارنامه منتقدان و افراد مقابل خود را سیاه جلوه دهند . علاوه بر این انتخابات هیئت رییسه شورای شهر تهران نیز که در سه شنبه همین هفته  برگزار میشود نیز در انگیزه جریان اصلاحات- اعتدال بی تاثیر نیست.
 
با وجود تاکید چند باره رهبر انقلاب درباره مساله حقوق های نجومی ، نه تنها هیچ تلاشی مبنی بر پیگیری این مشکل از سوی دولت شکل نگرفته است ، بلکه دولتمردان کابینه آقای روحانی ، افراد ذی نفع این حقوق ها را ذخایر نظام و کسانی که عمل غیر قانونی مرتکب نشده اند خطاب میکنند ! علاوه بر طبق سخنان سخنگوی قوه قضائیه نیز تاکنون حتی یک پرونده در این باره به این سازمان ارجاع نشده است.
 
مساله " املاک نجومی " یک عملیات روانی صرف از سوی اصلاح طلبان است تا بتوانند ازین راه خلا های عمیق و پرشماری چون مساله بشدت قبیح حقوق های نجومی، پاسخگویی در مورد امتیازاتی چون FATF، موضوع وجود جاسوس در تیم مذاکره کننده، ناکارآمدی در حوزه معیشت و اشتغال و... را پرده پوشی کنند .عملی که به کرات از سوی رسانه ها و تریبون های اصلاح طلبان مشاهده شده است . در این بین باید این تاکتیک های اصلاح طلبان را به قضاوت افکار عمومی قرار داد تا پرده از حقیقت ماجرا برداشته شود.





95/6/8 - 14:02 - 2016-8-29 14:02:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن