تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی وی اچ اس به مزرعه داران پرورش ماهی در کهگیلویه وبویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی "وی اچ اس" به مزرعه داران پرورش ماهی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از سال ۹۳ تا کنون ۵ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان مزارع پرورش ماهی در این استان پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، کورش یزدان پناه ظهر امروز در سیزدهمین نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی یاسوج که با موضوع " بررسی مسائل و مشکلات مزارع پرورش ماهی استان کهگیلویه وبویراحمد" و با حضور اعضای این کمیسیون و جمعی از تولید کنندگان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات مزارع ماهی در استان شیوع بیماری ویروسی " وی اچ اس " است در بین برخی از مرازع از سال 92 بود که علت اصلی آن واردات تخم چشم زده به کشور بود.
مدیر شیلات سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خسارت مستقیم که سبب تلفات، تعطیلی و نیمه تعطیل شدن این واحدهای تولیدی شد بالغ بر 20 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون روند شیوع این بیماری نزولی است و تنها چند مزرعه مبتلا به این بیماری هستند.
یزدان پناه با اشاره به اینکه حدود 202 مزرعه پرورش ماهی قرل آلا در استان وجود دارد، عنوان کرد: اکنون 30 مزرعه غیرفعال است و برای حدود 1500 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل کمبود اعتبارات نسبت به سال های قبل دوره های آموزشی کمتری برگزار شد، اظهار داشت: مالکان مزرعه های پرورش ماهی برای شرکت در این دوره ها استقبال نمی کنند.
یزدان پناه با بیان اینکه سود 21 درصد مربوط به تمدید اقساط مزارع پرورش ماهی بود، عنوان کرد: در آیین نامه ای که از سوی هیئت وزیران تصویب شه بود مزراعی که دچار حوادث قهری و طبیعی مثل بیماری می شوند یک مهلت 3 ساله برای پرداخت اقساط داشتند که منابع اعتباری تمدید نشد و بانک با همان 21 درصد سود تسهیلات ارائه می دادند که این روند مناسب نبود.
...
[ مشاهده متن کامل خبر خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی "وی اچ اس" به مزرعه داران پرورش ماهی در کهگیلویه وبویراحمد در خبرگزاری تسنیم ]

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی "وی اچ اس" به مزرعه داران پرورش ماهی در کهگیلویه وبویراحمد






دوشنبه ، ۸شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن