تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796879735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیردادگستری: خداوند فرمود برکفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند/ افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیردادگستری: خداوند فرمود برکفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند/ افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم
وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز منافقان با خفت و خواری و لعن، نفرین و نفرت زندگی می‌کنند، گفت: افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم.


به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمتی که برای خدا و خالصانه و صادقانه باشد، ماندگار است.


وی با تأکید بر لزوم تلاش برای ماندگاری خدمت در زمان حیات افزود: اگر انسان تلاش کند کارش الهی و به خاطر خدا شود این کار ماندنی و ماندگار است و رشد و حیات پیدا می‌کند که مثال برجسته آن زندگی انسان‌های وارسته و شهداست که با اقدامات خود نامی ماندگار در طول تاریخ از خود بر جای گذاشته‌اند.


وزیر دادگستری با اشاره به نام و یاد ماندگار شهدا در طول تاریخ این امر را نشأت گرفته از راه و هدف الهی آن‌ها خواند و بیان کرد: شهدا در عین رفتن از دنیا زنده‌اند و به خدا ملحق می‌شوند و پیوندی خدایی می‌گیرند همچون شهید رجایی که دوران خدمتشان از اول انقلاب تا زمان شهادت طولی نکشید و آثار و نشان ماندگار زیادی از خود برجای گذاشته و این‌همه خاطره تأثیرگذاری و الهام گیری خاصیت خدمت کردن برای خداست.


وی بابیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است، تصریح کرد: باید این فرهنگ را در حوزه اداری تبلیغ و ترویج کنیم و اخلاق و منش شهیدان را درراه خدمت‌رسانی به مردم در پیش گیریم.


پورمحمدی با اشاره به زندگی خفت‌بار منافقان اظهار داشت: امروز منافقان با  خفت و خواری و لعن، نفرین و نفرت زندگی می‌کنند و درست است آمریکا، اسرائیل و عربستان به سراغ این افراد می‌آیند اما آن‌ها ارزشی ندارند که به ملت خود خیانت کنند و در نهایت مورد اعتماد هیچ‌کس نخواهند بود و ارزشی ندارند.


وزیر دادگستری گفت: خداوند فرمودند بر کفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند و به منافقان نباید رحم کرد چراکه اگر بتوانند شما را به خاک و خون می کشند که کشیدند


وی عنوان کرد: ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را  اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم.


پور محمدی با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: دشمنان دنبال حذف جمهوری اسلامی از منطقه بودند اما حالا می بینند بدون ایران  نقشی در منطقه رقم نمی‌خورد و نمی‌توانند جایگاه ما نفی کنند.


وزیر دادگستری با اشاره به حضور و دخالت‌های بیگانگان در منطقه غرب آسیا  اظهار داشت: بخشی عظیمی از تحرکات و دخالت بیگانگان در منطقه غرب آسیا برای محدود‌سازی حوزه نفوذ انقلاب اسلامی در این منطقه است.


وی بابیان اینکه وضعیت فرهنگ و انقلاب ما از ابتدا روشن و شفاف بوده است، افزود: امام خمینی(ره) با مردم صمیمی، شفاف و صادق بود و چیزی را از آن‌ها پنهان نکرد و به آرمان‌های مردم وفادار و استلزام عملی به اعتقادات مردم که اسلام بود داشت و هیچ‌گاه دشمنان ملت نمی‌توانند چهره امام راحل را مخدوش کنند چراکه جای امام(ره) در قلب مردم ماست.


وی بیان کرد: ما با تمام وجود از تاریخ، فرهنگ، تمدن و منافع ملی خود دفاع کرده‌ایم  و شهیدان زیادی آماده داریم تا جان خود را درراه ارزش‌های الهی نثار کنند همچنان که همین روزها فرزندان ما درصحنه‌های سخت آماده جان‌فشانی و دفاع از حرم هستند.


پورمحمدی تصریح کرد: امروز ملت ایران در عرصه بین‌المللی مقتدر و سرافراز است و این ملت هوشمند، زنده، مقتدر و با اطمینان نسبت به آینده حرکت می‌کند که همین امر دشمنان ما را به ضعف و انتقام‌گیری و ابراز خشونت وا‌داشته تا به‌دروغ می‌گویند که ایرانی‌ها در امور داخلی کشورها دخالت می‌کنند اما ما از حریم و مظلومیت ملت‌ها دفاع می‌کنیم و در امور داخلی آن‌ها دخالت نمی‌کنیم.


وی بابیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی مانع تاخت‌وتاز دشمنان است، خاطرنشان کرد: آن‌ها خواستند که ایران در جوامع بین‌المللی منفور و تحریم شده باشد که باهمت و مقاومت مردم این دسیسه نیز به‌جایی نرسید.


وزیر  دادگستری در ادامه با اشاره به دستاوردهای برجام عنوان کرد: برجام به لطف خدا با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و  تلاش دولت و هوشمندی کارگزاران دیپلماسی دستاوردهای قابل‌توجهی برای کشور داشت و هرچند همه حقوق ازدست‌رفته ملت ایران را نداند اما بخش زیادی از حقوق ملت ایران را گرفته‌ایم که این موضوع بسیار ارزنده و قابل‌توجهی است.


تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 28 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن