تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاتمی: اگر فلانی ذخیره نظام بود چرا عزل شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوریت: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کمترین فساد در نظام اداری قابل تحمل نیست، گفت: بازنشسته ای حقوق ۳۰ سالش به اندازه یک ماه حقوق فلان مدیر نمی شود، آن وقت مسئول دیگری می گوید فلانی ذخیره نظام است پس اگر ذخیره نظام بود چرا عزلش کردید؟
به گزارش جمهوریت، آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در همایش روز بسیج قشر کارمندی که در تالار برق کرمان برگزار شد با گرامیداشت این روز اظهار داشت: قبل از انقلاب شناسنامه شهرها را با آمار جمعیت ارائه می دادند اما در بعد از انقلاب شناسنامه شهرها را با بیان تعداد شهدا معرفی می کنند.
وی با اشاره به اینکه بیش از وجود 21 هزار شهید کارمند در سراسر کشور افتخاری برای دولتمردان و کارمندان است، تصریح کرد: قرآن کریم در سوره محمد در رابطه با شهدا می فرماید آن هایی که در راه خدا به شهادت رسیدند اعمالشان گم نمی شود و حمایت معنوی شامل آن ها می شود و آن ها وارد بهشتی می شوند که قبلا معرفی شده است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با طرح این سوال مبنی بر اینکه اعمال شهدا چیست که قرآن می فرماید گم شدنی نیست؟ افزود: پاسخ این است که از مصادیق بارز اعمال شهیدان تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله خاتمی در تبیین این موضوع با اشاره به اینکه تشکیل این نظام به برکت اخلاص شهیدان بود، بیان کرد: دنیای استکبار غافلگیر شد و اگر احتمال می داد انقلاب اسلامی این گونه پیشرفت می کند در روزهای آغازین هرگونه شده بود مانع آن می شد.
وی با بیان اینکه تدبیر امام راحل آن ها را غافل گیر کرد و به یاری خدا نظام اسلامی شکل گرفت، گفت: از اول پیروزی انقلاب تاکنون هر توطئه ای که در دنیای استکبار می توانست برای نابودی نظام به صحنه آورد.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه منافقان 17 هزار نفر از بهترین های ملت ما را به شهادت رساندند، بیان کرد: داعشی هایی که امروز در عراق و سوریه شیعیان را می کشند و داعیه مسلمانی می کنند، داعشی های زمان انقلاب این ...
[ مشاهده متن کامل خبر خاتمی: اگر فلانی ذخیره نظام بود چرا عزل شد؟ در پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوریت]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن