تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814589355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان بیله سوار تکمیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان بیله سوار تکمیل می شود

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: با تسریع در تکمیل پروژه های آموزشی شهرستان بیله سوار تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم این پروژه های نیمه تمام را تا پایان سال تکمیل کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح خوابگاه دانش آموزی هنرستان کشاورزی بیله سوار اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی از آموزش و پرورش باید شروع شده و در دستور کار فرهنگیان این مهم قرار گیرد.
وی افزود: امروزه دشمن در راستای ضربه زدن به بنیان خانواده اسلامی روی به جنگ های مجازی و رسانه ای آورده و باید در این زمینه آگاهی لازم به مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان داده شده و این مهم در دستور کار فرهنگی، تعلیم و تربیت دانش آموزان قرار گیرد.
حلیم با اشاره به ظرفیت بسیار بزرگ آموزش و پرورش در راستای فرهنگسازی در جامعه بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بنابراین بهترین دستگاهی که می تواند این شعار را در جامعه نهادینه کند دستگاه تعلیم و تربیت است.
فرماندار شهرستان بیله سوار تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی به یک سال و دو سال نیست بلکه باید این فرهنگ در جامعه به یک برنامه همگانی و همیشگی در بین خانواده ها و کشور تبدیل شود که این مهم از نهاد آموزش و پرورش باید آغاز شود.
وی با اشاره به بهره برداری از خوابگاه دانش آموزی هنرستان کشاورزی در بیله سوار تصریح کرد: هنرستان شهید بهشتی بیله سوار با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال با ظرفیت 96 نفر و زیربنای یک هزار و 520 مترمربع افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار نیز با اشاره به مهمترین پروژه های حوزه توسعه فضای آموزشی گفت: ساختمان دبیرستان 17 شهریور در 9 کلاس با اعتبار 19 میلیارد ریال در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد و آموزش و پرورش ...
[ مشاهده متن کامل خبر پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان بیله سوار تکمیل می شود در خبرگزاری تسنیم ]

پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان بیله سوار تکمیل می شود






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن