تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم شرقی ترین نقطه استان سمنان از نعمت گاز بهره مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به بهره برداری از پروژه گازرسانی به 7 روستای منطقه فرومد در شهرستان میامی به عنوان دورترین نقطه استان اشاره کرد وگفت: با افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به 84 درصد می رسد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، علیرضا جراحی در جمع مردم منطقه فرومد در حاشیه افتتاح از 7 پروژه گاز رسانی به روستاهای این منطقه ضمن تبریک هفته دولت گفت: امروز امیدواریم در هفته دولت بااقدام عملی به نتیجه رسوندن پروژه گاز رسانی به مجموعه روستای فرومد یاد شهیدان رجایی وباهنر را گرامی بداریم.
وی بابیان استان سمنان به لحاظ حوادث پیمانکاری وخانگی به طرف صفر رسیده است، افزود: در هر روستا وشهر جدیدی که گاز رسانی می شود، قبل از وصل انشعاب ماموران اداره گاز در آن روستا حاضر شده و روستاییان را به لحاظ مسائل ایمنی آموزش های لازم را می دهیم.
جراحی با اشاره به اینکه با صرفه جوی می توان توسعه گازرسانی در استان وکشور را به همراه داشت، یادآورشد: با صرفه جویی می توانیم از احداث پالایشگاه های جدید با هزینه های زیاد جلوگیری کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه در زمستان سال گذشته در روز فقط 500 میلیون مترمکعب در بخش خانگی مصرف شد، تصریح کرد: این رقم معادل مصرف گاز اتحادیه اروپا با 18 کشور است .
بهره مندی 84 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما توسعه متوازن گاز در کل استان است، افزود با افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت ضریب نفوذ گاز در شهرها 100 درصد بوده ودر روستاها نزدیک به 84 درصد می رسد.
جراحی به بهره برداری از پروژه گازرسانی به 7 روستای منطقه فرومد در شهرستان میامی به عنوان دورترین نقطه استان اشاره کرد وگفت: در این 7 روستا مجموعا15هزارو 350 متر خط تغذیه انجام شده و52 هزار متر احداث شبکه داشتیم ودر این مسیر 50 هزار متر مکعب حفاری خاکی و 5 هزار متر مکعب سنگ شکافی انجام شده ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردم شرقی ترین نقطه استان سمنان از نعمت گاز بهره مند شدند در خبرگزاری بسیج ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن