تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید هواپیمای شخصی چقدر تمام می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در حالی که تولیدکنندگان برای دریافت وام مجبور به عبور ازهفت خان رستم هستند،برای خرید هواپیمای شخصی تسهیلات با نرخ سود تک رقمی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
در حالی که تولیدکنندگان برای دریافت وام مجبور به عبور ازهفت خان رستم هستند، برای خرید هواپیمای شخصی تسهیلات با نرخ سود تک رقمی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها هواپیماهای شخصی، اسباب تفریح و سرگرمی برخی افراد پردرآمد به شمار می رود؛ وسیله هیجان انگیزی که می توان با آن لذت در آسمان بودن را تجربه کرد و هزینه بالای نگهداری ماهیانه آن شاید برای این قشر جامعه چندان زیاد نباشد.
در روزهایی که جوانان برای تشکیل زندگی و ازدواج، جهت دریافت وام باید از هفت خان رستم عبورکنند و بانک مرکزی هم نبود بودجه و اعتبار را دلیل اصلی مخالفت با پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج می دانست، متقاضیان خرید هواپیمای شخصی می توانند براحتی تسهیلاتی با نرخ سود تک رقمی دریافت کنند.
حال سوال اینجاست که چرا بانک ها برای خرید هواپیماهای شخصی بودجه و اعتبار دارند، اما کارخانه ها به دلیل کمبود نقدینگی با 20 تا 30 درصد ظرفیت کار می کنند و تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات موانع زیادی پیش رو دارند، همچنین برای تشکیل یک خانواده هزار اما واگر و انتظار، هدیه بانکها به جوانان است.
سیدحسن حسینی شاهرودی دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ترویج و تبلیغ این کالاهای لوکس اظهار داشت: تبلیغ هواپیماهای لوکس و فروش آن با تسهیلات بانکی ، نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است؛ طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب برخی افراد به دنبال ترویج تجمل گرایی هستند اما ریشه فساد های مالی ناشی از این امر است.
وی ادامه داد: تفریح با این نوع هواپیماها مختص افرادی است در قیدوبند مشکلات کشور و مردم نیستند و با پول ...
[ مشاهده متن کامل خبر خرید هواپیمای شخصی چقدر تمام می شود؟ در تابناک ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن