تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817274144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید محصولات فولاد ی از ذوب آهن اولویت اصلی سیاست های بازرگانی عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: قائم مقام وزیر بازرگانی عراق در بازدید از ذوب آهن: خرید محصولات فولاد ی از ذوب آهن اولویت اصلی سیاست های بازرگانی عراق است ایلنا: دو کشور ایران و عراق ، دوست و همسایه هستند و دشمنان مشترک دارند و باعث افتخار ما است که نیازهای خود را از یک قطب بزرگ اقتصادی مانند ایران تامین نماییم .
خرید محصولات فولاد ی از ذوب آهن اولویت اصلی سیاست های بازرگانی عراق است

به گزارش ایلنا؛ ولید حبیب  الموسوی قائم مقام وزیر بازرگانی عراق همراه با عدنان  الشریفی  رئیس شرکت عمومی تجارت مصالح ساختمانی این کشور و هیئت همراه متشکل از مدیران و نمایندگان شهرهای مختلف این شرکت عراقی روز سه شنبه دوم شهریور ماه سال جاری ضمن بازدید از خط تولید و انواع محصولات تولیدی ذوب آهن در جلسه ای با احمد صادقی مدیر عامل و معاونین بهره برداری ، فروش و بازاریابی و برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن به گفتگو و تبادل نظر پرداختند . قائم مقام وزیر بازرگانی عراق ضمن ابراز خوشنودی از حضور خود و  هیئت همراه  در ذوب آهن با اشاره به سوابق دوستی و همکاری های سیاسی ، اقتصادی و نظامی دو کشور همسایه و مسلمان ایران وعراق و بیان مناسبات تجاری دو کشور در زمینه محصولات فولادی خواستار گسترش سطح تجاری بین دولت عراق و ذوب آهن اصفهان شد . قائم مقام وزیر بازرگانی عراق در ادامه یادآور شد : شرکتی دولتی به نام شرکت عمومی تجارت مصالح ساختمانی عراق زیر نظر این وزارتخانه با 3000 کارمند و دفتر نمایندگی در تمام شهرهای عراق عهده دار خرید و تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز کشور عراق است که مدیران آنها  در این بازدید حضور دارند .  وی حضور این هیئت بازدید کننده در ذوب آهن اصفهان را بسیار مهم و مورد  تاکید نخست وزیر عراق دانست و  افزود : دو کشور ایران و عراق ، دوست و همسایه هستند و دشمنان مشترک دارند و باعث افتخار ما است که نیازهای خود را از یک قطب بزرگ اقتصادی مانند ایران تامین نماییم . عدنان الشریفی  رئیس تجارت عمومی مصالح ساختمانی عراق نیز با ابراز خشنودی از مناسبات تجاری قبلی با جمهوری اسلامی ایران یادآور شد : با آزاد سازی شهرهای مختلف عراق از دست داعش و با توجه به نیاز کشور عراق به بازسازی و انجام کارهای عمرانی و زیربنایی نیاز به حجم عظیمی از محصولات فولادی داریم و علی رغم وجود بازارهای مختلف برای تامین این نیاز مصلحت کشور عراق و اولویت شرکت مذکور تامین نیازمندی های از  بازارهای ایران است . وی افزود : این هیئت برای تهیه مقاطع ساختمانی به ذوب آهن اصفهان مراجعه کرده است و امیدوار است کارهای مقدماتی و انعقاد قرادادهای لازم در این زمینه با سرعت صورت گیرد . وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف صنعتی در عراق از ذوب آهن اصفهان درخواست نمود که با حضور در تمامی این نمایشگاه ها و عرضه محصولات خود بازارهای عراقی را تامین کرده و اقدام به ایجاد یک نمایندگی انحصاری دائمی در عراق نماید . در این دیدار احمد صادقی مدیر عامل ذوب آهن با اشاره به حضور ذوب آهن در نمایشگاه ها و بازارهای عراق یادآور شد : محصولات فولادی این شرکت از محصولات مشابه ترکیه و اوکراین کیفیت بالاتری دارد و ما با توجه به نیاز و استقبال مقامات عراقی آماده صدور هر چه بیشتر محصولات خود به عراق هستیم .  وی با اشاره به بعضی مشکلات موجود در امر صادرات ایران به عراق خواستار همکاری هر چه بیشتر مقامات عراقی در جهت  رفع مشکلات و فراهم نمودن تسهیلات لازم شد .    

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ ۱۴:۵۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن