تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815041155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی اتریش برای همکاری با شرکت صانیر در ساخت نیروگاه


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) از اعلام آمادگی اتریشی ها برای همکاری با صانیر در ساخت نیروگاه و انجام پروژه های مشترک در سایر کشورها خبر داد.
مازندمجلس : به گزارش ایرنا از شرکت صانیر، «بهمن صالحی» امروز (شنبه) در دیدار با مسوولان شرکت «ادیبرخت» اتریش (ODEBRECHT Group) گفت: صانیر برای ادامه و گسترش فعالیت های خود برای حضور در بازارهای جهانی برنامه ریزی کرده است.
وی افزود: ایران پس از کشورهای آمریکا و روسیه از نظر نیروی انسانی فارغ التحصیل رشته های مهندسی، حایز رتبه سوم است که امروز به سرمایه بزرگی برای کشور بدل شده است .
صالحی ادامه داد: اقتصاد ایران در حال توسعه بوده و صادرات خدمات فنی و مهندسی در دستور کار آن است.
این مقام مسوول با بیان اینکه صانیر برای حضور در بازارهای جدید جهانی نیازمند شرکای قوی و مورد اطمینان است، گفت: صانیر می تواند به عنوان شریک (joint venture) در اجرای پروژه ها با این شرکت اتریشی همکاری داشته باشد.
به گفته صالحی ، هم اینک نزدیک به هفت میلیارد و 600 میلیون دلار مذاکره مستقیم برای اجرای پروژه ها توسط صانیر صورت گرفته و آماده بهره برداری و همکاری های اجرایی است.
مدیرعامل صانیر همچنین به پروژه های در دست اجرای این شرکت در کشورهای منطقه، خاورمیانه و سایر نقاط جهان اشاره کرد و گفت: این شرکت با امضای تفاهمنامه، آماده همکاری و اجرای پروژه در کشورهای هدف صانیر است.
در این دیدار، «لویس روبرتو مالریوس» (Luis Roberto Malerios) مدیرعامل شرکت ادیبرخت افزود: این شرکت با سابقه ای افزون بر 71 سال و فعالیت در 27 کشور جهان از جمله کشورهای آمریکای جنوبی، مرکزی و شمالی و برزیل، برای همکاری با شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) آمادگی دارد.
وی گفت: تا پایان سال 2015 میلادی نزدیک به پنج هزار و 800 واحد نیروگاهی توسط مهندسان و کارشناسان ...
[ مشاهده متن کامل خبر اعلام آمادگی اتریش برای همکاری با شرکت صانیر در ساخت نیروگاه در پایگاه خبری مجلس مازندران ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن