تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ همکاری با شبکه جم و سایر شبکه های ماهواره ای نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز:
هیچ همکاری با شبکه جم و سایر شبکه های ماهواره ای نداریم

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان اعلام کرد که این شرکت هیچ گونه همکاری با شبکه های ماهواره ای ندارد و به هیچ عنوان سفارش پخش تیزر فیلم های سینمایی را به این شبکه ها ارائه نکرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس ، شرکت سینمایی نور تابان صابری افزود: بعد از آنکه مطلع شدیم تیزر فیلم سینمایی دختر از برخی شبکه های ماهواره ای همچون جم پخش می شود به تهیه کننده محترم فیلم اعلام کردیم و تاکید کردیم که این مسئله مغایر سیاست های شرکت سینمایی نورتابان است و خواستار جلوگیری از پخش تیزرها شدیم و رضا میرکریمی تهیه کننده فیلم نیز با اعلام اینکه وی نیز سفارشی برای پخش آگهی ها از شبکه جم نداده است با مواضع شرکت اعلام موافقت کرد.
وی ادامه داد: همچنین مراتب به صورت رسمی به سازمان سینمایی و جناب آقای فرجی مدیرکل محترم امور سینمای حرفه ای اعلام شد و مخالفت خود را با این مسئله اعلام کردیم.
تهیه کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله و فیلم نفس افزود:امور حقوقی شرکت سینمایی نورتابان به صورت جدی پیگیر مسئله پخش غیر قانونی تیزرهای فیلم های سینمایی از شبکه های جم و سایر شبکه های ماهواره ای است و در این زمینه شکایتی آماده شده و در دست پیگیری است.
صابری ادامه داد: سیاست های سینمایی شرکت نور تابان منطبق با قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما تبعیت از این قوانین را برای خود اصل می دانیم و تخلف آن را مغایر با اخلاق حرفه ای و جایگاه و شان خود و شرکت سینمایی نور تابان می دانیم.
انتهای پیام/ج
[ مشاهده متن کامل خبر هیچ همکاری با شبکه جم و سایر شبکه های ماهواره ای نداریم در خبرگزاری فارس ]

هیچ همکاری با شبکه جم و سایر شبکه های ماهواره ای نداریم






شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن