تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات شیرخشک با وجود شیر تولیدی بی معنا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس:
واردات شیرخشک با وجود شیر تولیدی بی معنا است

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیر تولیدی روی دست دامدار در شرایطی می ماند که ما واردات شیرخشک نیز داریم،گفت:هزینه تولید شیر با نرخ فروش برای دامدار همخوانی ندارد.
حبیب الله نیکزادی پناه درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت دامداران در زمینه تولید شیر،گفت: دامدار با تلاش های بسیار محصول را تولید می کند،اما متاسفانه نمی تواند این محصول را به بهای مناسب بفروش برساند و این درحالی است که دولت باید تدابیری اتخاذ کند که مشکلات دامداران این قشر زحمت کش هرچه سریع تر برطرف شود.
نماینده مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در تنظیم بازار محصولات کشاورزی در کشور با مشکل روبرو هستیم،گفت:در زمینه تولیداتی نظیر شیر،گوشت،صیفی جات و میوه های سردرختی در کشور با مشکلاتی روبرو هستیم؛بنابراین دولت باید با یک برنامه ریزی منظم اقتصادی نرخ کالاهای کشاورزی را تنظیم و سروسامان ببخشد.
وی  با بیان اینکه دولت باید فکر اساسی برای تنظیم بازار شیر می کرد،تصریح کرد:ما از طرفی واردات شیرخشک داریم اما از حیطه ای دیگر شیر تازه دامدار ما بر روی دستش می ماند .
وی ادامه داد:هزینه تولید شیر با توجه به نرخ نهاده های دامی با قیمت مناسب بفروش نمی رسد و این در حالی است که باید همخوانی میان هزینه تولید ازجمله خوراک دام با نرخ تعیین شده برای فروش در نظر گرفته شود.
نیکزادی افزود:متاسفانه بعضا ماستی که درکشور تولید می شود،از شیرخشک تهیه می شود در حالی که می توانیم با برنامه ریزی تولیدی از شیر تولیدی دامدار به جای شیرخشک استفاده کنیم.
عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ،ادامه داد: وزارت کشاورزی باید تدابیری اتخاذ کند که کشاورز و دامدار پس از تولید محصول بتوانند محصول را با نرخ بهینه بفروش برسانند تا شاهد رونق صنعت کشاورزی و دامداری در شرایطی باشیم که کشاورز و دامدار نیز سود ...
[ مشاهده متن کامل خبر واردات شیرخشک با وجود شیر تولیدی بی معنا است در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

واردات شیرخشک با وجود شیر تولیدی بی معنا است






شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن