تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803576713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصری: فدراسیون دوچرخه‌سواری چهار سال فرصت داشت/ مردم از نتایج راضی نبودند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ناصری: فدراسیون دوچرخه‌سواری چهار سال فرصت داشت/ مردم از نتایج راضی نبودند

تیم المپیکی دوچرخه سواری

سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری جاده گفت: این فدراسیون در المپیک لندن هم شرکت کرد بنابراین چهار سال فرصت داشت تا ضعف های خود را بر طرف کند. مجید ناصری در گفت و گو با ایسنا درباره نتایج دوچرخه سواری در المپیک ریو بیان کرد: من در مصاحبه‌ای که قبل از بازی‌های المپیک نیز داشتم، عنوان کردم با توجه به روند آماده‌سازی تیم و نتایج مسابقات قهرمانی آسیا شرایط زیاد امیدوار کننده نیست. فدراسیون با همین مدیریت در المپیک لندن حضور داشت و بهترین فرصت بود که در این چهار سال  ضعف‌ها را شناسایی کند و گام‌هایی را در برای کسب نتایج بهتر از گذشته بردارد  اما در المپیک ریو وضعیت را دیدید.
او ادامه داد: ما انتظار مدال نداشتیم، هر چند که کادر فنی در روزهای آخر خیلی امیدوار بود و می‌گفت که تیم از همیشه آماده‌تر است،‌  اما دیدید که این حرف‌ها چیزی جز شعار نبود.
ناصری با اشاره به نتایج المپیک پکن تصریح کرد: در المپیک پکن با برنامه میان مدت اما دید تخصصی رکابزنان توانستند جزو نیمه اول گروه باشند و  به خط پایان برسند. در همان زمان تیم امید با حضور نفراتی مانند  حامد جنت، حسین ناطقی، بهنام خسروشاهی، علیرضا اصغرزاده، مهدی علمایی و حسین علیزاده که پتانسیل بالایی داشتند ، تشکیل شد هدف نیز این بود که برای چهار سال آینده تیم مقتدری داشته باشیم. حتی این تیم را به مسابقات بین‌المللی و قهرمانی جهان اعزام می‌کردیم اما بعداً رفتارها به گونه‌ای بود که این تیم از دست رفت.
او ادامه داد: اکنون باید بستر سازی شود که با توجه به پتانسیل رکابزنان و دانش فنی مربیان داخلی، امکان انجام این کار وجود دارد. البته قمری عنوان کرده بود قد و قواره دوچرخه‌سواران ما همین است،‌  اما من مخالف هستم و قبلاً هم این را ثابت کردیم  که توانایی رکابزنان ایرانی بیش از این است و رکابزنان در مسابقات جهانی درخشش داشتند و مدال گرفته‌اند. فقط به انسجام کاری، کادر فنی متخصص و با تجربه و هدف‌گذاری مناسب نیاز است تا پله های ترقی به طور درست طی شود.
سرمربی پیشین تیم ملی جاده در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید چهارسال مدت مناسبی بوده تا یک فدراسیون تیمی را برای المپیک آماده کند، تصریح کرد: بله چهار سال زمان خوبی بود،‌ اما مشکل فدراسیون این است که برای هر رقابتی مانند قهرمانی آسیا که ایران به راحتی می‌تواند در آن عرض‌اندام کند، تنها دو ماه قبل از آغاز رقابت برنامه‌ریزی کرده و کادر فنی تعیین می‌کند. پس از پایان مسابقه نیز همه چیز تا رویداد بعدی فراموش می‌شود. زمانی که در بازی‌های آسیایی نتیجه گرفتیم، خوشحال بودم که با دست پر و با گرفتن حمایت ورزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌توان برنامه مدون و چهار ساله‌ای را پیش برد اما بعداً مشخص شد که دید فدراسیون تغییری نکرده است.
او ادامه داد: آن‌ها حتی به شعار خود مبنی بر این که مسابقات قهرمانی کشور و لیگ را شبیه‌سازی المپیک می‌کنند و نفرات برتر برای المپیک انتخاب می‌شوند، عمل نکردند.  برخی افراد شاید مغرضانه کنار گذاشته شدند ، نمی‌دانم هدف چه چیز بود اما در نهایت سرافکندگی دوچرخه سواری ایران را به همراه داشت و مردم از نتایج راضی نبودند.
ناصری با اشاره به اینکه تیم‌های پایه فراموش شده‌اند، تصریح کرد: در این 18 سالی که به عنوان مربی، مدیر تیم‌های ملی فعالیت کرده‌ام، مشاهده کرده‌ام که در کارها پیوستگی لازم را نداشته‌ایم یعنی عمر یک برنامه به بیشتر از یک سال و نیم نرسیده است . اگر ما برنامه مدون هشت ساله داشته باشیم قطعاً جواب می‌گیریم. از طرفی یکی از معضلات دوچرخه‌سواری فراموش کردن تیم‌های پایه و برخی ماده‌ها مانند تعقیبی تیمی است که بسیار تعیین کننده هستند.
او افزود: ما از سال 1997 تا 2009 در ماده تعقیبی تیمی و در آسیا مدعی بودیم ، بعد از آن یک مدت به دنبال مدال گرفتن دراین ماده بودیم،‌ اما اکنون حتی در آن نماینده نداریم و یا این که تیم ملی جاده  از سال 2011 در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکرده که این موارد معضل بزرگی است. اکنون که فدراسیون می‌خواهد تیم جاده را به مسابقات جهانی بفرستد اگر با همان دیدگاه المپیک باشد که در واقع صرف هزینه بی‌جهت بیت المال است. واقعاً کارشناسان وزارت ورزش باید این گونه مسائل را کارشناسانه‌تر بررسی کنند.
سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری جاده با اشاره به نتایج دوچرخه سواری جاده در بازی‌های آسیایی، تاکید کرد: بعد از بازی‌ها آسیایی دو سال فرصت بود تا با برنامه میان مدت نتیجه گرفت اما همه چیز به دست فراموشی سپرده شد و بجای پیشرفت ، روند نزولی داشتیم. از طرفی دوباره متوسل شدن به رکابزنانی مانند قادر میزبانی نمی‌تواند برای ما نتیجه‌ای داشته باشد و باید به فکر ساختن نفرات جدیدتر باشیم. زیرا این رکابزنان رشد خود را کرده‌اند و اگر مربی خیلی توانمند باشد یا ورزشکار انگیزه داشته باشد، می توان فقط تیم را درحد سال‌های قبل ،حفظ کرد.
او در پایان گفت: زمانی که من به عنوان کارشناس مسابقه را برای مردم گزارش  می‌کنم وظیفه دارم با مخاطبان خود صادق باشم و واقعیت‌ها را بگوییم نه اینکه به دنبال پوشاندن ضعف‌ها باشم. متاسفانه مدیران ما تاب انتقاد ندارند، در حالی که باید تحمل انتقاد را داشته باشند زیرا  در جهان همه به دنبال مشخص شدن ضعف‌هایشان هستند تا آنها را برای بهتر شدن کار، بر طرف کنند .






تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن