تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814665454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری نیروهای مصری با عناصر تکفیری در سینا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: یک مسئول نظامی مصری اعلام کرد نیروهای ارتش مصر روز جمعه در شمال منطقه سینا با عناصر تکفیری درگیر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صداوسیما، ارتش مصر روز جمعه ضمن خنثی کردن عملیات نظامی گروه های تکفیری ضد نیروهای خود در شهر رفح واقع در شمال سینا، با عناصر تکفیری در این منطقه درگیر شد.
سرتیپ محمد سمیر سخنگوی نظامی مصری با صدور بیانیه ای اعلام کرد زمانیکه عناصر تکفیری قصد داشتند اطراف یکی از مقرهای نیروهای نظامی مصری اقدام به کارگذاری بمب و پرتاب نارنجک کنند، با واکنش نیروهای ارتش مصرمواجه شدند و دردرگیریهایی که میان نیروهای ارتش مصر و عناصر تکفیری رخ داد دستکم چهار تن از عناصر تکفیری کشته شدند و چهار بمب و یک دستگاه کنترل انفجار از راه دور از آنها ضبط شد. همچنین یک بمب نصب شده توسط تکفیریها هم در این منطقه خنثی شد.
[ مشاهده متن کامل خبر درگیری نیروهای مصری با عناصر تکفیری در سینا در شبکه خبر ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن