تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح احداث موزه شهدای هرمزگان با اولویت پیگیری شود/گلزار شهدای بندرعباس نیازمند بهسازی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
طرح احداث موزه شهدای هرمزگان با اولویت پیگیری شود/گلزار شهدای بندرعباس نیازمند بهسازی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه طرح احداث موزه شهدای هرمزگان باید با اولویت تامین اعتبار و پیگیری شود، گفت: اجرا و تکمیل طرح بهسازی گلزار شهدای بندرعباس نیازمند تامین اعتبار است.
محمدرضا پاکدامن در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس  با اشاره به اقدامات موزه ایثار و شهادت هرمزگان اظهار داشت: بنیاد شهید هرمزگان یک موزه مشتمل بر مختصر آثاری از شهدا را در محل ملکوتی گلزار شهدای بندرعباس ایجاد کرده که خیلی محدود است.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان یکی از مناطق جنگی در 8 سال دفاع مقدس بوده و از طرفی هم جنایت بزرگ سانحه سقوط هواپیما توسط ناوجنگی آمریکا در این استان اتفاق افتاده، ضرورت دارد تا موزه شهدا در هرمزگان مورد اهتمام ویژه مسئولان قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تصریح کرد: متاسفانه با وجود تلاش و پیگیری های خوب بنیاد حفظ ارزش ها و نشر دفاع مقدس هرمزگان برای ایجاد موزه شهدا در استان و انجام مقدمات احداث این موزه، هنوز اقداماتی برای احداث آن صورت نگرفته است.
پاکدامن با تاکید بر ضرورت معرفی و شناساندن بیش از پیش شهدا و آرمان های این بزرگواران به عموم به ویژه نسل جوان تصریح کرد: با توجه به گذر زمان و نیاز جامعه امروزی به معرفی شهدا و ارزشهای دفاع مقدس، طرح ایجاد موزه شهدا در هرمزگان به عنوان یکی از طرح های اولویت دار استان محسوب می شود.
وی خواستار حمایت و مشارکت مسئولان استانی و شهرستانی و تمامی افراد موثر در اجرای این طرح، برای تسریع و اجرای طرح موزه شهدای استان هرمزگان آن شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به ایجاد موزه شهدا گفت: این موضوع باید از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس پیگیری شود چرا که اعتبارات این طرح به بنیاد شهید استان اعلام نمی شود.
پاکدامن با اشاره به همسویی اقدامات بنیاد حفظ آثار و ...
[ مشاهده متن کامل خبر طرح احداث موزه شهدای هرمزگان با اولویت پیگیری شود/گلزار شهدای بندرعباس نیازمند بهسازی است در خبرگزاری تسنیم ]

طرح احداث موزه شهدای هرمزگان با اولویت پیگیری شود/گلزار شهدای بندرعباس نیازمند بهسازی است






شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن