تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ۳۴ درصدی قدرت خرید تسهیلات بانکی


واضح آرشیو وب فارسی:نیوز بانک: خبرهای بانکی- وزیر اقتصاد با اعلام افزایش ۳۴ درصدی قدرت خرید تسهیلات بانکی در ۴ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: تاکنون ۷۰ میلیارد دلار توافقنامه با خارجی ها امضا شد.
به گزارش خبرهای بانکی ، علی طیب نیا در نشست مشترک با نمایندگان استان آذربایجان شرقی، با اشاره به دغدغه ها و مشکلات نمایندگان آذربایجان شرقی که در این نشست مطرح شد افزود: به عنوان نماینده دولت در این استان حضور یافته ایم تا مسایل و مشکلات را بررسی و برای رفع این مشکلات در دولت تلاش کنیم.
وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه در حوزه سیاست های تجاری و بازرگانی گمرک فقط مجری است گفت: سیاستگذاری در دو وزارت صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی انجام می شود.
طیب نیا با بیان اینکه نظام بانکی کشور بیمار است اظهارداشت: برنامه عملیاتی زمان بندی شده مفصلی تدوین و عملیاتی شده تا نظام بانکی از وضعیت سردرگم خارج شود.
طیب نیا ادامه داد: در جلسه ای که در خدمت مقام معظم رهبری بودم ایشان به طور خاص از من خواستند که دانش و تجربه ام را در خدمت نظام بانکی به کار گیرم و کاری کنم که نظام بانکی از وضعیت سردرگم بیرون آید و بتواند منابعش را برای بخش تولید به کار گیرد و من این را تکلیف جدی خود می دانم.
وی با بیان اینکه بر اساس اقداماتی که در دولت تدبیر و امید در این راستا انجام گرفته وضعیت ما نسبت به قبل بهتر شده افزود: اگر تورم را ۱۰ درصد در نظر بگیریم قدرت خرید تسهیلات سیستم بانکی در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: در این مدت نسبت تسهیلات به سپرده در اکثر استان ها افزایش یافته و مشارکت سیستم بانکی در طرح تسریع نیز خوب بوده است. مصمم هستیم که تا پایان سال جاری هفت هزار واحد تولیدی که از چرخه تولید خارج شده و دچار مشکل شده اند را به چرخه تولید بازگردانیم و در این زمینه نیز در آذربایجان شرقی ...
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش ۳۴ درصدی قدرت خرید تسهیلات بانکی در اخبار بانکی ایران ]


جمعه ، ۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیوز بانک]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن