تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرت بیل، لیدر رئال مادرید در آنوئتا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گرت بیل، لیدر رئال مادرید در آنوئتا
گرت بیل در غیاب انبوهی از ستارگان رئال در بازی هفته اول لالیگا مقابل سوسیداد، رهبر کهشانی ها در ورزشگاه آنوئتا خواهد بود.

  به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی مشابه فصل گذشته در حال رخ دادن است. رئال در هفته های واپسین فصل قبل به زمین سوسیداد رفت در حالیکه رونالدو، بنزما و چند ستاره دیگر خود را در اختیار نداشت و برای قهرمانی نیز می جنگید. رئال در نهایت با گل دیرهنگام گرت بیل موفق به پیروزی 1-0 شد تا به تعقیب بارسلونا ادامه دهد.    

    حال در هفته اول لالیگای 2016-2017، رئال بار دیگر بدون 5 ستاره بزرگ خود از جمله رونالدو و بنزما باید به زمین سوسیداد برود. بیل که از 6 آگوست یعنی دو هفته پیش به تمرینات بازگشته، در آخرین تست آمادگی جسمانی بدنساز رئال توانست نمره 14 را کسب کرده و همه را شگفت زده کند. این نمره برای بازیکنی با دو هفته تمرین، فوق العاده محسوب می شود و به نظر می رسد که بیل بازهم در غیاب رونالدو و بنزما، آماده است تا لیدر کهکشانی ها در آنوئتا باشد.   زیدان در نشست خبری امروز خود در همین زمینه گفت:" بله، بیل رهبر ما در فاز تهاجمی و امید اول گلزنی خواهد بود. شرایط او از لحاظ جسمانی ایده آل است و امیدوارم بتواند از همین هفته اول گلزنی را شروع کند با این حال باید بگویم که دیگر بازیکنانی که در ترکیب قرار می گیرند نیز کاملا آماده و مهیای این مصاف دشوار هستند و من روی درخشش تک تک بازیکنانم حساب باز کرده ام."

19:12  1395/05/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن