تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحیدری: تلاش‌های منصوریان بی‌جواب نمی‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پورحیدری: تلاش‌های منصوریان بی‌جواب نمی‌ماند
پورحیدری: تلاش‌های منصوریان بی‌جواب نمی‌ماند عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من از نزدیک شاهد تلاش‌های منصوریان بودم و معتقدم این تلاش‌ها بدون نتیجه نمی‌ماند.


به گزارش فرهنگ نیوز، منصور پورحیدری در مورد شرایط فعلی‌اش گفت: یک هفته در تمرینات حضور نداشتم و روز چهارشنبه هم به باشگاه رفتم تا برخی کارها را انجام دهم. من از این ناراحتم که در دو فصل اخیر زیاد نتوانستم به استقلال کمک کنم و امیدوارم هواداران مرا ببخشند. واقعاً شرایط سختی داشتم و تشخیص پزشکان هم این بود که کمی مراعات کنم.
 
وی در واکنش به اینکه برخی شرایط استقلال را بحرانی توصیف کرده‌اند، اظهار داشت: من معتقدم منصوریان کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد، چون از نزدیک شاهد تلاش‌های او بودم و معتقدم این تلاش‌ها بدون نتیجه نمی‌ماند. اعتقادم این است که بازیکنان هم باید به منصوریان و استقلال کمک کنند و همت بیشتری داشته باشند. استقلال مطمئناً این شرایط را پشت‌سر خواهد گذاشت.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می‌تواند تا هفته ششم به شرایط خوبی برسد، گفت: من معتقدم استقلال با یک برد به روزهای خوبی خواهد رسید و مهم این است که اولین پیروزی را به‌دست بیاورد. امیدوارم که استقلال تا دربی به شرایط خوبی برسد.
 
 


منبع: تسنیم


95/6/5 - 17:54 - 2016-8-26 17:54:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن