تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820751881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۰۱ پروژه عمرانی و تولیدی در آق قلا به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار آق قلا:
۳۰۱ پروژه عمرانی و تولیدی در آق قلا به بهره برداری رسید

الیاس هیوه چی فرماندار آق قلا


شناسهٔ خبر: 3752288 - جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
استانها > گلستان

.jwplayer{ display: inline-block; } آق قلا - فرماندار آق قلا گفت: در سه سال گذشته ۳۰۱ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان در آق قلا به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار مهر، الیاس هیوه چی صبح جمعه در آیین افتتاحیه پروژه های هفته دولت آق قلا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد پروژه برای ۷۰۶ نفر در سهرستان آق قلا اشتغال ایجاد کرده است. وی افزود: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۸۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان آق‎قلا با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به بهره‎برداری رسید. فرماندار آق قلا تصریح کرد: ۴۷ پروژه افتتاحی امروز عمرانی است که با اعتباری بالغ بر ۱۸۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال به بهره‎برداری رسیده است و این پروژه‎ها ۱۷۰ نفر اشتغالزایی را به همراه داشته است. وی با بیان اینکه ۳۶ طرح نیز اقتصادی است و با اعتبار بالغ بر ۲۶۳ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در طی هفته دولت به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: شهرستان آق‎قلا از ظرفیت خوبی به خصوص مشارکت مردمی برخوردار است، این شهرستان در مشارکت مردمی فعال بوده و  مجمع خیرین سلامت این شهرستان نه تنها برای این شهرستان بلکه برای شهرستان‎های چون علی آباد کتول، گمیشان و بندر ترکمن در عرصه سلامت میلیاردها تومان هزینه کرده است. هیوه‎چی بیان کرد: ساخت بیمارستان، کلینیک تخصصی و خانه بهداشت توسط مجمع خیرین سلامت، ساختن ده‎ها مدرسه گوشه‎ای از فعالیت خیرین این شهرستان است و در طی دو سال گذشته خیرین عمران شهری را در شهرداری راه‎اندازی کردیم که آسفالت  برخی از کوچه‎ها را تقبل کردند. وی با بیان اینکه شهرستان آق‎قلا سه میلیارد تومان زکات پرداخت کرده است، ادامه داد: در شهرستان آق‎قلا امنیت مشهود است و جای تشکر دارد که  مسئولان این مهم را رصد می‎کنند تا مردم ما با آرامش کار کنند. فرماندار آق‎قلا با بیان اینکه ۹۹ واحد تولیدی و اقتصادی شهرستان آق‎قلا تسهیلات برای خروج از رکود دریافت کردند، گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار به این واحدهای تولیدی اختصاص یافته است.
هیوه‎چی با بیان اینکه یک چهارم اعتبارات تولیدی کارگروه رفع موانع تولید استان گلستان به شهرستان آق‎قلا اختصاص یافته است، اضافه کرد: سه هزار و ۲۰۰ هکتار مزارع آبزی پروری در شهرستان آق‎قلا وجود دارد که سالانه  سه هزار و ۵۰۰ تن ماهی  پرورش می‎دهد و همچنین این شهرستان سالانه ۵.۵ میلیون قطعه ماهی را برای آزاد سازی در دریا تولید می‎کند. فرماندار آق‎قلا به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و توجه به اعتبارات شهرک یک هزار هکتاری آق‎قلا، توجه به صنایع این شهرستان را خواستار شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن