تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوزانو: فقط به بازی تیم خودمان فکر می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو پیش از رویارویی تیم ملی ایران مقابل روسیه اظهار داشت: روسیه از تیم‌های قدرتمند جهان و یکی از شش مدعی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها است. اگر بتوانیم صد در صد تمام توان خود را بگذاریم احتمال برد وجود دارد. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که روسیه چه شرایطی در این مسابقه خواهد داشت.

مرحله یک چهارم نهایی، یک المپیک درون المپیک است زیرا بهترین تیم‌ها و گلچین شده‌ها به این مرحله راه پیدا می کنند. هیچکدام از کارشناسان، ایران را دارای شانس صعود به مرحله نیمه‌نهایی نمی‌دانند و برای تیم‌هایی مانند ایتالیا، آمریکا، فرانسه و برزیل شانس بیشتری برای کسب مدال قائل هستند.

مشخص نیست در گروه A چه تیم هایی در رتبه دوم تا چهارم قرار می گیرند و به این دلیل محاسبه کردن برای اینکه در مرحله بعدی با چه تیمی روبرو می شویم بسیار سخت است. به این خاطر فقط به بازی تیم خودمان فکر می کنیم و اگر توانستیم به پیروزی می رسیم.




۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن