تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802663451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم دایی در آستانه ورود به بحران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شهروند: شرکت بهنام پیشروی کیش، مالک باشگاه نفت با مشکلات جدی برای اداره این باشگاه روبه‌رو شده است. این شرکت هنوز نتوانسته مالکیت خود را در نفت قطعی کند و ظاهرا توافقاتی که با وزارت نفت داشته، هنوز به صورت کامل انجام نشده است. مالک جدید نفت به خاطر مشکلات به وجود آمده و تردیدهای موجود روند تعیین تکلیف بدهی‌ها را متوقف کرده و به همین خاطر مورد هجمه‌هایی قرار گرفته است.

عدم اطمینان شرکت بهنام از مالکیت باشگاه

مالک باشگاه نفت با انتشار بیانیه‌ای دست به افشاگری زده و از مشکلات این شرکت پرده‌برداری کرده است. در بیانیه این باشگاه آمده: «شاهد اقداماتی متعدد علیه شرکت بهنام پیشروی کیش و همچنین کارشکنی‌های بسیار بوده‌ایم اما در شرایط فعلی ترجیح می‌دهیم از بیان همه اتفاقات ناخوشایند پرهیز نموده و به تلاش‌های خود برای رفع مشکلات و موانع ادامه دهیم. برخی جریانات خاص از همان بازی نخست و حتی تا ساعاتی قبل از مسابقه با استقلال، طی مکاتبات و تماس‌هایی که با فدراسیون فوتبال داشته و به دنبال جلوگیری از به میدان رفتن تیم نفت با مدیریت شرکت بهنام پیشروی کیش بودند. در ادامه کار شاهد آن بودیم که این طیف دست به اقداماتی رسمی و جدی زدند که نشان دهنده مخالفت آنها با اداره باشگاه نفت تحت مدیریت شرکت بهنام پیشروی کیش است. در چنین شرایطی فعلا روند تعیین تکلیف و پرداخت بدهی را متوقف کرده و به رفع و رجوع امورات تیم‌های بزرگسالان و پایه اکتفا می‌کنیم. متاسفانه براساس قرارداد و توافقات مکتوب به برخی تعهدات در قبال شرکت عمل نشده و نامه‌هایی نیز دریافت کردیم اطمینان خاطر این شرکت از مالکیت باشگاه پس از پرداخت بدهی‌ها را سلب کرده است. امیدواریم مسئولین وزارت نفت با بررسی همه مسایل و جوانب در جلسه‌ای که برگزار می‌شود تصمیمات گره گشایی اتخاذ کرده و بلاتکلیفی‌ها و مشکلات به وجود آمده را مرتفع نمایند.»

طلبکاران بلاتکلیف

با اعلام رسمی باشگاه نفت درباره اینکه دیگر این شرکت بدهی طلبکاران را پرداخت نخواهد کرد، باید منتظر واکنش طلبکاران این باشگاه باشیم. ظاهرا مشکلاتی بر سر اعطای مالکیت قطعی نفت به شرکت بهنام پیشرو پیش آمده که دردسرساز شده است. عجیب اینکه مدیران فعلی باشگاه نفت در بیانیه‌شان خبر از جعل نامه و امضاء دادند اما به صورت مشخص به این موضوع اشاره نکردند و اعلام داشتند اگر وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نشود اینگونه مسائل را رسانه‌ای خواهند کرد. به نظر می‌رسد بهتر است هرچه زودتر وزارت نفت جلسه‌ای با مدیران باشگاه بهنام پیشروی کیش داشته باشد تا مشکلات این باشگاه حل شود.




۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن