تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803571443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: اميدواريم از وعده‌های خود اميد بيافرينيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روحانی: اميدواريم از وعده‌های خود اميد بيافرينيم
رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه امروز از همه قطعنامه‌ها عبور كرده و توانسته‌ايم ديوارهاي تحريم را فرو بريزيم، گفت: اميدواريم با تدبير دولت بتوانيم در همه بخش‌هايي كه به مردم وعده داده‌ايم، اميد بيافرينيم.


رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه امروز از همه قطعنامه‌ها عبور كرده و توانسته‌ايم ديوارهاي تحريم را فرو بريزيم، گفت: اميدواريم با تدبير دولت بتوانيم در همه بخش‌هايي كه به مردم وعده داده‌ايم، اميد بيافرينيم.
به گزارش فارس، حسن روحاني رئيس‌جمهور كشورمان دیروز همزمان با نخستين روز هفته دولت، در مراسم تجديد ميثاق اعضاي دولت با آرمان‌هاي امام راحل گفت: امروز خوشحاليم كه در محضر روح بلند امام راحل اعلام كنيم اقتصاد ما با وجود همه موانع و مشكلاتي كه به ويژه براي كشورهاي صادركننده نفت به‌وجود آمده، در مسير درستي قرار گرفته است. رئيس‌جمهور اظهارداشت: نرخ تورم در كشور تك‌رقمي و به زير 9‌درصد رسيده، رشد اقتصادي در سه ماهه اول سال جاري به 4/4‌درصد ارتقا يافته و با وجود همه مشكلات در بخش صنعت به رشد صنعتي 8/8‌درصد دست يافته‌ايم و پس از ساليان متمادي صادرات غيرنفتي با 3/3 ميليارد دلار افزايش، از واردات پيشي گرفته است و اين بدان معناست كه ما در مسير اهداف بلندي كه در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در پيش گرفته‌ايم، پيش مي‌رويم.
 
 از همه قطعنامه‌ها عبور کرده‌ایم
روحاني با اشاره به خودكفايي كشور در توليد گندم و برخي محصولات غذايي گفت: در سال گذشته تنها 10 درصد از مواد غذايي مورد نياز كشور از خارج وارد و مابقي با تكيه بر خودكفايي داخلي تأمين شد. وي با اشاره به توفيقات دولت در بخش نفت و گاز، سياست خارجي و احقاق حقوق مردم، خاطر نشان كرد: امروز به جايگاهي رسيده‌ايم كه براي اولين بار در تاريخ كشور، مي‌توانيم مواد غني‌شده هسته‌اي و آب سنگين را فروخته و كيك زرد خريداري كنيم.
رئيس‌جمهور افزود: ما امروز از همه قطعنامه‌ها عبور كرده و توانسته‌ايم ديوارهاي تحريم را فرو بريزيم تا شرايط و فضا بيش از هر زمان ديگري براي رسيدن به توسعه و پيشرفت آماده‌تر شود و به اين ترتيب دولت نيز بتواند به اهداف بلند خود دست يابد.
روحاني با تأكيد بر اينكه هدف دولت، اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، رشد و رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است، اظهار اميدواري كرد:«با تدبير دولت و كارگزاران نظام بتوانيم در همه بخش‌هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي كه به مردم وعده داده‌ايم، اميد بيافرينيم.»
وي ادامه داد: آنهايي كه به اميد مردم لطمه مي‌‌زنند خدمتي به مردم نكرده‌اند بلكه به دشمنان اين نظام و آب و خاك اميد بخشيده‌اند. دولت و ملت با هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب و انسجام بيشتر به تلاش‌هايشان در مسير رشد و توسعه كشور كه از جمله اهداف انقلاب اسلامي است، ادامه مي‌دهند.
 
  سعی می‌کنیم گام‌‌های بلندتری برداریم
رئيس‌جمهور با تقدير از خاندان بزرگ امام خميني(ره) كه پشتوانه بزرگ انقلاب و دولت هستند، به ويژه يادگار ايشان حجت‌الاسلام سيدحسن خميني گفت: دولت با حمايت مردم و هدايت‌هاي رهبري، تلاش مي‌كند در سال پيش رو گام‌هاي بهتر و بلندتري را به سمت اهداف بلند نظام و تحقق خواسته‌هاي بحق مردم بردارد. روحاني در ابتداي سخنان خود نيز با درود و سلام به روح امام عزيز و بزرگوار و همه شهداي انقلاب و جنگ تحميلي گفت: شروع هفته دولت همواره از كنار مرقد امام راحل و بيعت مجدد با آرمان‌هاي آن بزرگوار است و امسال نيز خرسنديم كه در آغاز سال چهارم خدمت دولت به مردم شريف و عزيز ايران، در كنار مرقد امام راحل برنامه‌هاي اين هفته را آغاز مي‌كنيم. هفته دولت فرصتي است كه دولتمردان، خدمات سه ساله گذشته خود را براي مردم عزيز و بزرگوار تشريح كنند.
وي اظهار داشت: امام بزرگوار در روزهايي كه ياران كمي در كنارش بودند و سال‌هاي زيادي را در تبعيد گذراند، توانست با هدايت و بسيج مردم و تحول در افكار عمومي و فرهنگ جامعه، انقلاب عظيم، بزرگ و بي‌نظيري را در برابر قدرت‌هاي استكباري و رژيم تا دندان مسلح با كمترين صدمات در مسير صلح و انقلاب ملي به پيروزي برساند و لرزه‌اي بر اندام استكبار جهاني صهيونيسم و مزدوران آنها در منطقه و جهان بيفكند. اين ضربه امروز پس از گذشت 38 سال هنوز براي آنها قابل فراموش شدن نيست و سخنان و لحن آنها همچنان انتقام‌جويانه است. روحاني افزود: آنها مي‌دانند، امام راهي را براي ملت‌هاي آزاده جهان گشود كه توانست اهداف مستكبران را از دسترس آنها دور و برخي را براي هميشه از دست يافتن خارج كند. امام در سايه تفكر نوين خود و تفسيري كه از اسلام و قرآن داشت - كه يكي از پايه‌هاي مهم آن آميختگي دين و سياست بود - انقلاب را به پيروزي رساند و سپس نظام مدرن و نوين اسلامي را پايه‌گذاري كرد كه بر مبناي اسلام، قانون الهي و مبتني بر آراي مردم بود.
رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه شيوه اداره نظامي كه امام پايه‌گذار آن بود، بر تجربه جهاني، عقل و خرد جمعي و آراي مردم تكيه داشت، گفت: امام به صراحت اعلام كرد كه ميزان، رأي ملت است و با تشكيل نظام اسلامي، همواره بزرگ‌ترين حامي ملت بود و از لحاظ فكري و عملي به الزاماتي كه دولت موفق و كارا را در دنياي امروز مي‌تواند به پيش ببرد، عمل كرد. وي اظهار داشت: امام(ره)، قدرت دولت و شرايط مصلحت جامعه را به عنوان يك اصل مهم براي همه تبيين و پايه‌ريزي كرد. امام(ره) راه را گشود تا دولت اسلامي در شرايط پيچيده دنياي امروز، بتواند مديريت نظام اسلامي را به اثبات برساند و بر اصل مديريت دولت اسلامي در تمام شرايط پيچيده جهاني به عنوان مبناي فقه حكومتي تأكيد داشت.
رئيس‌جمهور تأكيد كرد: امام راحل در كنار برپايي انقلاب و نظام اسلامي از كشور، تماميت ارضي، عزت و حاكميت ملي مردم به خوبي دفاع كرد و توانست در شرايطي سخت در دفاع هشت ساله كاري كند كه حتي ميليمتري از خاك كشور در اشغال دشمن نباشد و ملتي بزرگ اما تنها، در سايه هدايت‌هاي او توانست در برابر دشمنان به پيروزي برسد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن