تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819577457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدمینتون بازان تهران و توابع عناوین قهرمانی را از آن خود کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در پایان مسابقات بدمینتون دانش آموزی کشور در قم؛
بدمینتون بازان تهران و توابع عناوین قهرمانی را از آن خود کردند

بدمینتون


شناسهٔ خبر: 3749157 - سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - در پایان مسابقات بدمینتون دانش آموزی کشور در قم بدمینتون بازان تهران و توابع عناوین قهرمانی را از آن خود کردند. به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بدمینتون دانش آموزی مقطع متوسطه کشور در بخش دختران دوشنبه شب در قم به پایان رسید و تکلیف نفرات برتر این مسابقات در بخش دوبل و انفرادی مشخص شد.

در این مسابقات که در سالن شهید منتظری قم برگزار شد در دیدار فینال بخش انفرادی، ۲ بدمینتون باز از تیم شهرستان‌های استان تهران برابر هم قرار گرفتند که هدیه شمس با شکست رومینا تاجیک، هم تیمی خود به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

نازنین بشیری از کرمانشاه و کیمیا راغب از مازندران نیز که در دیدار نیمه نهایی برابر حریفانشان از توابع تهران شکست خورده بودند با کسب عنوان سومی مشترک به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه دادند.

در مسابقه برای کسب مقام پنجم آیدا شریعتی از کرمانشاه به مصاف بیتا چراغی از تهران رفت و با شکست حریف خود صاحب عنوان پنجم شد و حدیث احمدی از زنجان و مریم برزگر از البرز در رده‌های هفتم و هشتم جدول انفرادی این مسابقات قرار گرفتند.

در رقابت‌های بخش دوبل، تیم ۲ نفره نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از تهران در دیدار نهایی برابر تیم ۲ نفره سحر رجبی و طراوت علی نژاد از سمنان قرار گرفت و با پیروزی بر حریف سمنانی صاحب عنوان قهرمانی شد.

مقام سوم مشترک مسابقات بدمینتون بخش دوبل، به ملیکا محمدی و شبنم شاداب بدمینتون بازان سمنانی و نیز زینب رحیمی و دیبا اسماعیلیان از خراسان رضوی رسید و تیم ۲ نفره تانیا بازدار و مهسا یوسفی به مقام پنجم رسید.

بدمینتون بازان استان البرز شامل یلدا آرایی و نگین یزدان پناه در این مسابقات ششم شدند و عنوان هفتم به شیرین کرامتی و مهلا برومند از خراسان رضوی رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن