تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقایی: امیدوارم جواب اعتماد کی‌روش را بدهم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: سعید آقایی در مورد برد تیمش در دربی تبریز گفت: خوشحالم که قبل از تعطیلات سه امتیاز مهم دیگر گرفتیم تا وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم. ما می‌توانستیم بیشتر از هشت امتیاز داشته باشیم، ولی همین هم برای شروع بد نیست. البته باید در بازی‌های بعدی تا حد امکان امتیاز از دست ندهیم و برای قهرمان شدن کمترین لغزش را داشته باشیم.


وی در ادامه با اشاره به شانس تراکتورسازی برای قهرمانی و اصلی‌ترین رقیب این تیم تصریح کرد: چیزی از حالا قابل پیش‌بینی نیست و باید بازی به بازی جلو برویم. ما شانس جدی قهرمانی هستیم و این تراکتورسازی شانس خوبی برای قهرمانی دارد. این تیم لیاقت قهرمانی دارد ولی طبیعتاً حریفان سرسختی هم داریم و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.


مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی با ابراز خرسندی از دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: از این اتفاق خوشحالم و از اعتماد کی‌روش ممنونم. من انگیزه زیادی دارم تا خودم را نشان بدهم و امیدوارم پاسخ اعتماد کی‌روش را با عملکرد خوبم بدهم.




۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن