تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816287385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزانی اینترنت موبایل و ابهام برای کاربران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: حدود سه هفته از کاهش تعرفه های اینترنت همراه می گذرد و طی این مدت بسیاری از مشترکان اینترنت اپراتورهای مختلف این سئوال را مطرح کرده اند که چرا اینترنت آنها ارزان نشده است؟!

بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از ابتدای مرداد ماه سال جاری اپراتورهای تلفن همراه ملزم به کاهش ۲۰ درصدی تعرفه اینترنت خود شده اند اما درباره این ارزانی باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد.

از زمان ارائه اینترنت پهن باند موبایل ۳G)و(۴G  برای استفاده ازاین خدمات تعرفه ای تعیین شد اما در این تعرفه گذاری تنها رقمی به عنوان سقف قیمت در نظر گرفته شده و بر این اساس مشخص شد اپراتورهای تلفن همراه در بازار رقابتی خود مجازند در نهایت برای هر کیلوبایت داده همراه در سیم کارت های دائمی ۰.۵ ریال و در سیم کارت های اعتباری۰.۷۵ ریال هزینه در نظر بگیرند.

اما با توجه به بالا بودن این هزینه ها برای مشترکان، همواره تاکید بر این بود که بهتر است مشترکان برای استفاده روزانه از اینترنت همراه به فعال‌سازی بسته های اینترنتی که اپراتورها ارائه می کنند بپردازند تا هزینه های آنها تا حدود یک هشتم کاهش یابد.

بدین ترتیب حدود ۸۰ درصد استفاده از مصرف داده همراه به سمت بسته های تشویقی و تخفیفی اپراتورها هدایت شد و تاکیداتی مبنی بر هزینه های بالای مصرف آزاد دیتا صورت گرفت.

حال نیز بحث کاهش تعرفه اینترنت موبایل بدین شکل مطرح شده که سقف قیمتی که یک اپراتور مجاز است برای هر کیلوبایت داده همراه دریافت کند از ۰.۵ریال به ۰.۴ ریال رسیده و در سیم کارت های اعتباری نیز این رقم از ۰.۷۵ ریال به ۰.۶ ریال کاهش یافته است.

اما مشترکان باید توجه داشته باشند که این اعداد و ارقام مربوط به استفاده آزاد اینترنت می شود و در هزینه های مربوط به بسته های اینترنت اپراتورها تغییری صورت نگرفته است.

بدین ترتیب مشترکانی که از بسته های اینترنت استفاده می کنند مشمول تخفیف نشده و این امر بر اساس مصوبات ابلاغی تخلف به شمار نرفته و امری طبیعی است.

بر همین اساس در پاسخ به آن دسته از  کاربران اینترنت همراه که منتقدند با وجود ارزان شدن اینترنت موبایل اینترنت آنها ارزان نشده باید متذکر شد که بسته های اینترنت مشمول تخفیف های اخیر نشده و ارائه آنها با قیمت سابق تخلف به شمار نمی رود و تخفیف های اعمال شده تنها مربوط به استفاده آزاد اینترنت می شود.





۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن