تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804862528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداری سمنان نگاهی مثبت بر استقرار ادارات در سرخه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون استاندار سمنان:
استانداری سمنان نگاهی مثبت بر استقرار ادارات در سرخه دارد

محمد همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار سمنان


شناسهٔ خبر: 3748883 - دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
استانها > سمنان

.jwplayer{ display: inline-block; } سرخه - معاون استاندار سمنان استقرار ادارات در سرخه را یکی از عوامل توسعه این شهرستان دانست و گفت: نگاه مسئولان استانداری سمنان به این مقوله بسیار سازنده و مثبت است. به گزارش خبرنگار مهر، محمد همتیان بعدازظهر دوشنبه در نشستی با فرماندار سرخه به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به ضرورت استقرار ادارات در شهرستان های نوپای استان مانند سرخه و میامی، ابراز داشت: نیاز مردم برای رفع مشکلات اداری با استقرار ادارات، مطالبه ای به حق است و ما نیز به این مقوله نگاهی ویژه خواهیم داشت. وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم که ادارات سرخه به ترتیب حجم تقاضا و اولویت، استقرار پیدا کند و ما نیز سعی در فراهم آوردن زیر ساخت این امر با تعامل فرمانداری این شهرستان هستیم. معاون استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود از نگاه ویژه مجموعه استانداری و اعضای کارگروه رفع موانع تولید به حمایت از تویلد داخلی سخن گفت و بیان داشت: ۴۶۳میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و مشکل دار در نظر گرفته شده و درمرحله پرداخت قرار گرفته اند که با این رویکرد در آینده ای نزدیک برای پنج هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

مطالعات استقرار ادارات سرخه انجام شده است رئیس مرکز برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان نیز در سخنانی کوتاه، گفت: پیشرفت و توسعه سرخه در مبحث تجهیزات اداری در دستور کار قرار گرفته است. علی مرتضایی افزود: از سوی دیگر اطلاعات زمین های قابل استفاده برای استقرار ادارات و همچنین ساخت مجتمع اداری احصاء شده و برای استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و بنیاد شهید شهرستان سرخه بررسی و هماهنگی های لازم در حال انجام است. وی ادامه داد: امیدواریم مابقی ادارات نیز با طی مراحل جانمایی، احصاء نقشه زمین، مصوبه شورای اداری استان و طی مراحل قانونی در سرخه مستقر شوند. استقرار ادارات مطالبه جدی مردم سرخه سرپرست فرمانداری سرخه نیز در این دیدار، با اشاره به نوپا بودن فرمانداری این شهرستان و نیاز به حمایت بیشتر مسئولان ارشد استانی، گفت: یکی از مواردی که از نیازهای اساسی شهرستان و مطالبه مردم است استقرار ادارات محسوب می شود که این امر نیازمند توجه مسئولان و اعتبارات مورد نیاز است. علی مویدی زاده درباره مشکلات و نارسایی های شهرستان سرخه در زمینه امکانات، توضیح داد: کمبود نیروی کار اداری، تجهیزات، خودرو، تجهیزات فناوری اطلاعات، عدم وجود مکان های اقامتی و پذیرایی برای حضور مسئولان استانی و کشوری از جمله مشکلاتی است که فرمانداری شهر زادگاه رئیس جمهور از آنها بی بهره است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن آنها باشیم. وی با تاکید بر اینکه سرخه برای توسعه امروز نیازمند تقویت دستگاه های اداری است، افزود: تقویت این دستگاه ها با بهبود شرایط و امکانات فرمانداری ارتباط مستقیم خواهند داشت لذا از مسئولان می خواهیم تا در رابطه با تجهیز بخش های مورد نیاز مانند گذشته تعامل خود را ارتقاء ببخشند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن