تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹۲ پروژه در هفته دولت در رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: رفسنجان - فرماندار رفسنجان از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه در زمینه های مختلف عمرانی، کشاورزی، بهداشت، صنعتی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر ، حمید ملانوری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت در شهرستان رفسنجان ۸۱ پروژه افتتاح و ۱۱ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: در مجموع برای بهره برداری از این پروژه ها ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت تصریح کرد: شعار امسال هفته دولت «دولت شیشه ای، شفافیتی برای امید» می باشد چرا که دولت تدبیر و امید معتقد است همه چیز برای مردم باید شفاف و روشن بیان شود و دولت با مردم با شفافیت و صداقت برخورد کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان در بیان برخی برنامه های هفته دولت گفت: برنامه های هفته دولت از سه شنبه دوم شهریور ماه با غبارروبی گلزار شهدا و دیدار مسئولین با امام جمعه آغاز می شود و دیدار مردمی مسئولین ادارات با مردم، تجلیل از کارمندان نمونه، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و ... از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در رفسنجان است.
ملانوری خبر داد: برای نخستین بار کلنگ احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان واقع در بزرگراه خلیج فارس توسط خیّرین امنیت در هفته دولت به زمین زده خواهد شد.
[ مشاهده متن کامل خبر ۹۲ پروژه در هفته دولت در رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح می شود در خبرگزاری مهر ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن