تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 330 درصدی سهام AMD پس از معرفی معماری پردازنده های ZEN در هفته گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:زومیت: پس از آنکه AMD در ابتدای سال جاری از پردازنده های ZEN رونمایی کرد، سهام این کمپانی شاهد رشدی کم اما مداوم بود. پس از آنکه AMDجزئیات بیشتری از معماری پردازنده های ذِن را طی مراسمی در هفته گذشته ارائه کرد، شتاب رشد ارزش سهام AMD بیشتر شد، بطوری که این کمپانی طی سال جاری در مجموع شاهد رشد ۳۳۰ درصدی سهام بود. با زومیت همراه باشید.
ای ام دی هفته ی گذشته جزئیات بیشتری از معماری پردازنده های سری ذِن خود ارائه کرد. همین موضوع باعث شده تا شتاب رشد ارزش سهام این کمپانی افزایش پیدا کند. ارائه ی توضیحات بیشتر در خصوص معماری پردازنده های سری ZEN که به گفته ی AMD می تواند پردازنده ی سری Broadwell-E اینتل را نیز پشت سر گذارد، باعث شده تا سهامداران رویکرد مثبتی را در قبال موفقیت های آینده ی این کمپانی که در مسیر احیا شدن حرکت می کند، داشته باشند. سهام AMD امروز شاهد افزایش ۱۱ درصدی بود که در مجموع میزان رشد ارزش سهام این کمپانی در سال جاری را به ۳۳۰ درصد افزایش داده است.
رشد سهام ای ام دی از ماه آوریل سال جاری شروع شد. این رشد به دلیل سیاست جدید AMD بود، چرا که این کمپانی اعلام کرد در ازای دریافت ۲۹۳ میلیون دلار گواهی استفاده از فناوری خود را در اختیار یک کمپانی چینی که توسط دولت پشتیبانی می شود، قرار خواهد داد. مبلغ ۲۹۳ میلیون دلاری این قرارداد فقط برای سال جاری است. این موضوع باعث شد تا ای ام دی بزرگ ترین رشد ارزش سهام خود را در طول ۳۵ سال اخیر شاهد باشد. خبر خوش بعدی برای سهامداران AMD بازگشت به سوددهی در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی بود که چشم انداز روشنی را برای این کمپانی رقم زد.
کنسرسیوم Tianjin Haiguang Technology Investment Co یک کمپانی مشتمل بر کمپانی های خصوصی و دولتی چینی است که از جمله ی آن ها می توان به آکادمی علوم چین اشاره کرد. AMD نیز معماری تراشه های سرور خود را در اختیار این کمپانی قرار داده تا از آن برای تولید تراشه های بومی چینی استفاده کنند.
این کمپانی چینی در حال حاضر فعالیت های خود را روی تولید و طراحی تراشه های سرور متمرکز کرده ...
[ مشاهده متن کامل خبر رشد 330 درصدی سهام AMD پس از معرفی معماری پردازنده های ZEN در هفته گذشته در زومیت ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: زومیت]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن