تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت فناوری اطلاعات در خدمت اشتغال آفرینی جوانان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ظرفیت فناوری اطلاعات در خدمت اشتغال آفرینی جوانان قرار گیرد

دکتر واعظی در پایان سفر به استان مرکزی در شهرستان ساوه برنامه های این وزارت را برای اشتغال آفرینی جوانان در حوزه Ict تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سفر به استان مرکزی در شهرستان ساوه حضور یافته و در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان های ساوه و زرندیه شرکت کرد.
در این جلسه که استاندار استان مرکزی و فرمانداران شهرستان ها و نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر واعظی اظهار داشت: اگر پیشرفتی که از سال گذشته تا به امروز در این استان صورت گرفته است با همین شیب ادامه یابد، به راحتی می توان بسیاری از مشکلات را بر طرف کرد.
دکتر واعظی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تصویب لایحه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی در زمینه تزریق نقدینگی به بانک ها به شرط صرف جهت فعال شدن بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی گفت: این استان از استان های صنعتی کشور است و باید از ICT جهت توانمند سازی آن بهره گرفت و از این رو در سه سال گذشته سرمایه گذاری خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی با بیان این که ایجاد شغل در حوزه ICT نسبت به صنعت و کشاورزی مقرون به صرفه تر است، گفت: در این راستا برنامه ریزی کردیم تا با کمک وزارت تعاون، مهارت آموزی جوانان را دنبال کنیم تا زمینه ورود آنان به بازار کار تسهیل شود.
دکتر واعظی همچنین با ابراز خرسندی نسبت به توسعه زیرساخت های ارتباطی استان، از وجود بیش از 20 هزار گروه در زمینه تولید نرم افزار در کشور خبر داد و افزود: باید از تجربه دیگر استان ها در این زمینه بهره برد و در استان مرکزی نیز به اشتغال آفرینی کمک کرد.
وزیر ...
[ مشاهده متن کامل خبر ظرفیت فناوری اطلاعات در خدمت اشتغال آفرینی جوانان قرار گیرد در باشگاه خبرنگاران ]

ظرفیت فناوری اطلاعات در خدمت اشتغال آفرینی جوانان قرار گیرد






یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن