تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803885408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریافت مجوز صادرات زعفران از گمرک همدان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دریافت مجوز صادرات زعفران از گمرک همدان
مدیرکل گمرک همدان افزایش تعرفه گمرکی عراق، مشکل اساسی صادرات همدان دانست و گفت: مجوز صادرات زعفران از گمرک همدان اخذ می‌شود.

دریافت مجوز صادرات زعفران از گمرک همدان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمال خشوعی با اعلام اینکه گمرک همدان آماده جهش بزرگ در حوزه صادرات و واردات است اظهار داشت: صادرات در سال اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه‌ای دارد که باید استان همدان این جایگاه را ارتقا دهد.
وی با اشاره به اینکه گمرک همدان از نظر زیرساخت‌ها وضعیت مطلوبی دارد ولی انتظار می‌رود هزینه‌های لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها به گمرک تخصیص یابدف افزود: گمرک نهاد حاکمیتی بوده و مجری قانون است و تنها باید به قانون در زمینه صادرات و واردات عمل کند ولی گمرک همدان فراتر از قانون عمل کرده و در راستای جذب صادرکننده نیز تلاش کرده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه گمرک برای عملکرد مطلوب باید مدافع حق صادرکننده باشد، اظهار داشت: انتظار برای ورود سرمایه‌گذار به گمرک همدان درست نبوده و باید تلاش شود تا صادرکنندگان را برای گمرک همدان جذب کرد.

خشوعی با بیان اینکه مشکلات دوره‌های قبل صادرات با تدبیر دولت یازدهم برطرف شده و روند صادرات تسهیل شده است، گفت: در حال حاضر نیاز به ارسال کامیون به گمرک همدان برای بررسی نبوده و ارزیاب‌های گمرک به محل موردنظر برای اظهار اعزام می‌‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یک سال وضعیت گمرک سنتی همدان به سیستم الکترونیکی تبدیل شد، گفت: گمرک همدان 100 درصد الکترونیکی شده که این امر از کاغذکاری جلوگیری کرده و در زمان نیز صرفه‌جویی کرده است.

مدیرکل گمرک همدان با اشاره به اینکه انجام امور صادرات و واردات از 7 روز به یک ساعت کاهش یافته است، عنوان کرد: در گذشته واردات کالا از گمرک همدان در مدت 50 روز انجام می‌شد ولی در حال حاضر به سه روز کاهش یافته است.

خشوعی با اشاره به اینکه 21 سازمان به سامانه جامع امور گمرکی متصل شده‌اند، اظهار داشت: صادرات استان همدان 40 قلم بوده و 80 صادرکننده فعال نیز فعالیت می‌کنند که به دنبال افزایش تعداد آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد از صادرات استان همدان به کشور عراق انجام می‌شود، بیان کرد: مشکلاتی که در کشور عراق ایجاد شده سببب رکود صادرات شده است، تعرفه‌های بالای برای ایران، افزایش هزینه صادرات تجار ایرانی را در پی داشته و تا حدودی بازار از دست رفته است.

مدیرکل گمرک همدان با بیان اینکه صادرکنندگان همدان احساساتی بوده و صادرات ریشه‌ای در استان همدان نداریم، تصریح کرد: صادرکنندگان کالای خود را در مرز به پیله‌وران تحویل داده و رقم را به صورت ریالی دریافت می‌کنند که ارزآوری برای کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان حمل و نقل ترانزیتی وجود ندارد، اظهار داشت: برخی مجوزها از جمله ترخیص خودرو، بذر، نهال، لوازم آرایشی و بهداشتی و صادرات پسته از گمرک همدان گرفته شده است.

مدیرکل گمرک استان همدان با اعلام اینکه پیگیر اخذ مجوز صادرات زعفران از گمرک همدان هستیم، گفت: در استان همدان سال گذشته 250 کیلوگرم زعفران تولید شده که می‌توان در زمینه صادرات آن گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال کشمش 6 درصد افزایش صادرات داشته است، عنوان کرد: متاسفانه سیمان 50 درصد و سفال 8 درصد کاهش صادرات داشته که به کل آمار صادراتی همدان آسیب وارد کرده است.




۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن