تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815145777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت و قدردانی نمایندگان مجلس از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس:
حمایت و قدردانی نمایندگان مجلس از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه 159 نفر از نمایندگان مردم در خانه ملت در قدردانی و حمایت از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور را قرائت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا کاتب در نشست علنی امروز (یکشنبه، 31 مردادماه) بیانیه 159 نفر از نمایندگان مجلس در قدردانی و حمایت از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
بسمه تعالی
راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت بازدارنده از تکوین تهدیدات دشمنان است که علاوه بر تحکیم بنیه دفاعی کشور، از مهم ترین پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین المللی و ایستادگی در برابر قدرت های زیاده خواه می باشد .
صنعت دفاعی کشور بخشی از قدرت دفاعی ایران اسلامی است که از مؤلفه های امنیت ساز بوده و در راستای آموزه های دینی و نیازهای راهبردی ظرفیت سازی شده است .
علوم، فنون و صنایع دفاعی علاوه بر پشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه کاربردهای غیرنظامی و جهش علمی و فناوری با وجود تحریمهای ظالمانه آن را به الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل ساختند که تولید بومی انواع تجهیزات و تسلیحات دفاعی و به ویژه سامانه های موشکی، رزم هوایی، دریایی و زمینی و پدافندی تحسین برانگیز است .
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از طراحی، ساخت و تولید سامانه های پیشرفته دفاعی به منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور، از تلاش های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنایع وابسته در نقش آفرینی برای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی سازی تحریمهای ظالمانه دشمنان قدردانی نموده و امیدواریم در سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل، تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، نیروهای مسلح پیشرو بودن صنایع دانش بنیان دفاعی را با استفاده ...
[ مشاهده متن کامل خبر حمایت و قدردانی نمایندگان مجلس از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

حمایت و قدردانی نمایندگان مجلس از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور






یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن