تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال جوانان قم فینالیست مسابقات قهرمانی کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با پیروزی برابر لرستان؛
تیم والیبال جوانان قم فینالیست مسابقات قهرمانی کشور شد

دیدار تیم های والیبال پیکان و شهرداری ارومیه


شناسهٔ خبر: 3747002 - یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - رئیس هیئت والیبال استان قم از فینالیست شدن تیم والیبال قم در مسابقات جوانان پسر کشور با کسب برتری برابر لرستان خبر داد. ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات والیبال جوانان پسر کشور در سنندج به مرحله پایانی خود رسید و تیم والیبال استان قم موفق شد با شکست دادن همه حریفان خود به دیدار پایانی این مسابقات راه پیدا کند.

وی افزود: در مسابقات نیمه نهایی این رقابت که عصر شنبه در سنندج به انجام رسید تیم والیبال قم توانست در دیدار برابر لرستان ۳ بر یک به پیروزی برسد و بدین ترتیب راهی مسابقه نهایی این دوره از رقابت‌ها شود.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در این دیدار تیم قم در ست نخست با ارائه یک بازی برتر ۲۵ بر ۱۳ برابر حریف خود صاحب برتری شد و در ست دوم با وجود تلاش فراوان لرستان برای جبران شکست در ست نخست، باز هم این بازیکنان والیبالیست قم بودند که در نهایت ۲۶ بر ۲۴ برنده ست دوم شدند.

احمدی بیان داشت: لرستان در ست سوم توانست ۲۶ بر ۲۴ بازی را به سود خود پایان دهد و به بازگشت به مسابقه امیدوار شود با این حال در ست چهارم بلندقامتان والیبال قم ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند و توانستند در مجموع ست شماری ۳ بر یک فاتح این مسابقه شوند.

وی عنوان کرد: تیم والیبال قم برای کسب عنوان قهرمانی امروز در دیدار نهایی به میدان می‌رود و این در حالی است که نماینده قم در دور مقدمانی نیز با پیروزی در هر ۴ مسابقه خود به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کرده بود.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: مهدی فهیمی پور، میلاد رشیدی، حسین فیروز پور، سید محمد جواد قدسی، مهدی ودودی، علیرضا خدیوی، محمد مهدی رنجبر کامرانی، میثم صنیعی، رضا گودرزی، محمد امین قربانی ثانوی، وحید ابراهیمی و محمد حسین محمدی تبار بازیکنان تیم والیبال جوانان پسر قم را تشکیل می‌دهند و سرمربی این تیم سعید کاظمی است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن