تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پافشاری های بنا به پشتوانه های کشتی فرنگی ضربه زد/ تمرین واحد در رده های مختلف سنی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن طیبی، مربی و کارشناس کشتی فرنگی، درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های المپیک ریو صحبت کرد.
وی در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه کشتی فرنگی نسبت به المپیک لندن عملکرد مناسبی نداشت، افزود: این تیم در المپیک لندن توانست به 3 مدال طلا برسد اما در المپیک ریو عملکرد بسیار ضعیفی داشت که نتوانست به مدال های خوش رنگی دست یابد.
طیبی با اشاره به اینکه حمید سوریان در طول سال توانایی به اوج رسیدن دارد، افزود: المپیک ریو فراز و نشیب های بسیاری داشت و حمید سوریان با داشتن هفت مدال طلا نشان داد در طول سال می توانست به شرایط آمادگی لازم برسد اما در این المپیک سوریان همیشگی نبود و درخششی از این کشتی گیر به چشم نخورد.
وی ادامه داد: سوریان از نوابغ کشتی ایران است که در رقابت های مختلف به خوبی می توانست با کم کردن وزن به وضعیت آمادگی برسد و با کشتی زیرکانه خود حریفان را غافلگیر کند اما در المپیک2016 سوریان با یک سهل انگاری ضربه فنی شد و کشتی را واگذار کرد.
مربی و کارشناس کشتی فرنگی اضافه کرد: وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی المپیکی نبود و کشتی گیران در حد رقابت بزرگی همچون المپیک کشتی نمی گرفتند و به دلیل وضعیت نامناسب بدنی کشتی گیران کشورمان، حریفان به راحتی پیروز می شدند.
وی یادآور شد: بنا یک مربی بسیار بزرگی است که توانست کشتی فرنگی ایران را به رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای برساند و جامعه کشتی به چنین مربی افتخار می کند، اما بزرگ ترین مربی دنیا هم امکان دارد اشتباه کند.
طیبی ادامه داد: در دنیای کشتی مدرن تخصص مربیان اهمیت بیشتری پیدا کرده، امروزه مربی بدنساز و فنی وجود دارد ...
[ مشاهده متن کامل خبر پافشاری های بنا به پشتوانه های کشتی فرنگی ضربه زد/ تمرین واحد در رده های مختلف سنی وجود ندارد در خبرگزاری برنا ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن