تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بگوویچ: با یک برد نمی توان لیگ برتری شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: وینگو بگوویچ درباره دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: ما در اردوی آماده سازی تنها یک بازی تدارکاتی داشتیم و اینطوری نمی شد که شناخت خوبی از تیم و ترکیب های دلخواه پیدا کرد. در نیمه اول تیم ما آنطور که می خواستیم نبود اما نیمه دوم بازی با راه آهن کاملا در اختیار تیم ما بود و بازی بهتری انجام دادیم و شایسته این پیروزی بودیم.


مربی کروات شاغل در سیرجان افزود: اصلی ترین هدف این فصل ما حضور در بین تیم های بالای جدول است. اما اگر امسال نتوانیم صعود کنیم، قطعا هدف گذاری ما برای فصل بعد صعود به لیگ برتر خواهد بود. سیرجان بازیکنان جوان خوبی دارد و می تواند با این بازیکنان لیگ برتری شود.با این وجود با یک برد نمی توان شعار داد لیگ برتری شدیم.


بگوویچ در خصوص بازی هفته این تیم در مقابل اکسین البرز نیز گفت: این بازی ساده  نیست. فیروز کریمی  تیم خوبی ساخته و بازی با تیم هایی که سرمربی اش  کریمی است نمی تواند بازی ساده باشد. اما در این بازی هم به دنبال پیروزی هستیم تا امتیازات لازم را برای تثبیت موقعیت مان در بالای جدول کسب کنیم.




۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن