تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلیددار جدید خانه احزاب را بهتر بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کلیددار جدید خانه احزاب را بهتر بشناسید
تغییرات جدید خانه احزاب نشان از رویکردی اعتدالی در این خانه دارد.
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانه احزاب رئیس جدیدش را معرفی کرد. وی که تا قبل از دوران نمایندگى خود در مجلس، مشهور به «سرهنگ» بود، اینک با مشی اعتدالش کلیددار این خانه‌ است.


نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران دیروز (یک‌شنبه) در وزارت کشور و با حضور 20 نفر از اعضای شورای مرکزی برگزار شد. در این نشست که انتخاب رئیس خانه احزاب به مدت یکسال در دستور کار بود، قدرتعلی حشمتیان با کسب ١٢ رأی از ٢٠ رأی رئیس جدید خانه احزاب شد.


وی متولد سوم فروردین ۱۳۳۲ در شهرستان سنقر و کلیائى است. تحصیلات ابتدایى‌اش را در دبستان‌هاى احمدیه، پهلوى و امجدیه سنقر و دوره متوسطه را در دبیرستان ابن‌سینا شهرستان سنقر به پایان رساند.



سرهنگ



نخستین فعالیت سیاسی او در اوایل دوران دبیرستان، زمانى شکل گرفت که مداح هیأت امام حسن مجتبى (ع) بود و او را خادم‌الحسن مجتبى (ع) مى‌نامیدند. حشمتیان تحصیلات تکمیلى را در دانشکده‌هاى افسرى ژاندارمرى، ارتش، مرکز مدیریت دولتى و دانشگاه آزاد گذراند و نماینده دوره پنجم مردم سنقر و کلیائى در مجلس شوراى اسلامى بود.


گفتنی است؛ حشمتیان دبیر کلی جمعیت مستقل ایران اسلامی را در کارنامه کاری خود داشته و در دولت های هفتم، هشتم و نهم مشاور وزير بازرگانی بود. وی همچنین عضویت شورای مرکزی، بازرسی و ریاست کمیته نظارت خانه احزاب ایران را در کارنامه دارد.


شایان ذکر است پیش از این محمد حسن غفوری‌فرد از سوی فراکسیون اصولگرایان ریاست خانه احزاب را بر عهده داشت و از حالا به مدت یک سال سکان‌دار این خانه قدرتعلی حشمتیان خواهد بود.


البته  روز گذشته با انتخاب رئیس جدید خانه احزاب، دیگر  اعضای هیئت رئیسه این خانه هم مشخص شدند که شهاب‌الدین صدر با ۱۷ رأی به عنوان نایب رئیس اول، حسین کمالی به عنوان نایب رئیس دوم و حسین کنعانی مقدم با ۱۹ رأی به عنوان منشی هیات رئیسه انتخاب شدند.





۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن