تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی به نیمه نهایی المپیک نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در سومین مبارزه خود مقابل حریف آمریکایی شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی المپیک 2016 ریو نرسید.
به گزارش اعتدال به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد المپیک 2016 ریو علیرضا کریمی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جی دن کاکس از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.
کریمی پیش از این در دور نخست حریفی از تونس را 9 بر صفر برد سپس مقابل میهال گانف از بلغارستان 7 بر دو به برتری رسید. اگر کشتی گیر آمریکایی به فینال برسد، کریمی برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد.
این کشتی گیر آمریکایی در یکسال اخیر کریمی را در جام جهانی و میثم مصطفی جوکار را در مسابقات نیویورک برده بود.
دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت ها کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم بود که در دور اول 5 بر 2 یارویس از کانادا را شکست داد سپس مقابل عبدالمطلب از مصر 7 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف بعدی قاسمی در این مرحله گنو پتریاشویلی از گرجستان است.
[ مشاهده متن کامل خبر کریمی به نیمه نهایی المپیک نرسید در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن