تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818930441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت پذیرش بدون کنکور رشته علوم قرآن و حدیث به شیوه مجازی تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه دانشگاه: مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از تمدید مهلت پذیرش دانشجو بدون کنکور و به شیوه مجازی این مرکز تا 31 مردادماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، مهلت انتخاب رشته و ثبت نام مقطع کارشناسی(پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) از میان برادران و خواهران به شیوه مجازی(غیر حضوری) در رشته های علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 مرداد 95 تمدید شد.
مدیر روابط عمومی مرکز در خصوص ثبت نام علاقه مندان به تحصیل مجازی در داشگاه قرآن و حدیث گفت: علاقه مندان و مشتاقان دارای شرایط تا ساعت 24 روز یک شنبه 31 مردادماه فرصت دارند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام به روش اینترنتی، اقدام نمایند.
مسلم خرمشاد در مورد تحصیل طلاب علوم دینی نیز اضافه کرد : برادران و خواهران طلبه دارای معافیت تحصیلی از حوزه در صورت داشتن دیپلم یا پیش دانشگاهی نیز مجاز به ثبت نام در این دانشگاه می باشند.
ایشان با بیان اعطای مدرک رسمی کارشناسی و مورد تایید وزارت علوم به فارغ التحصیلان ، به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: آشنایی با معارف و علوم قرآن و اهل بیت علیهم السلام، دریافت مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، گذراندن دوره به صورت کاملا غیرحضوری از طریق شبکهاینترنت و یا لوح های فشرده دروس، امکان برگزاری آزمونها در بیش از 30 حوزه آزمون داخل و خارج از کشور، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته های آموزش عالی از جمله مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می باشد.
مدیر روابط ...
[ مشاهده متن کامل خبر مهلت پذیرش بدون کنکور رشته علوم قرآن و حدیث به شیوه مجازی تمدید شد در خبرگزاری قرآنی ایران ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن