تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ارتقاء سطح کیفی داوری در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری: لزوم ارتقاء سطح کیفی داوری در چهارمحال و بختیاری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در اولین همایش و دوره ی آموزشی مقدماتی داوری لزوم ارتقاء سطح کیفی داوری را در سطح استان مهم دانست.
۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد ساعت 13:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ،  سید محمدرضا سیدنبوی اظهار کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری همایش و دوره‌ آموزشی مقدماتی با موضوع داوری در این استان را برگزار نمود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این همایش در راستای ارتقا سطح کیفی دانش قضات، وکلا ، دانشجویان حقوق، مسئولین مؤسسات داوری و فعالان اقتصادی این استان با ارائه مباحث مربوط به داوری برگزار گردید..
وی عنوان کرد: همایش و دوره آموزشی داوری توسط مرکز داوری اتاق بازرگانی شهرکرد که در اردیبهشت‌ماه امسال افتتاح شده و با همكاری كانون وكلای دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اجرا شد.
سیدنبوی گفت: پرسش و پاسخ پیرامون داوری از بخش‌های مهم این برنامه بود و گواهی‌نامه این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.
رئیس مركز داوری اتاق شهركرد نیز با اشاره به سطح برگزاری این همایش و دوره آموزشی بیان داشت: این برنامه در سطح استانی برگزار شد و بیش از 120 نفر، از آموزه‌های این دوره‌ آموزشی استفاده نمودند.
علی خسروی با اشاره به بهره‌مندی از اساتید مجرب در این دوره آموزشی تصریح کرد: مدرسان این دوره آموزشی، دكتر علیرضا ایرانشاهی مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری و دكتر مفید کلانتریان وکیل پایه یک دادگستری و قاضی سابق دادگستری از تهران بودند.
این همایش از ساعت 8 صبح لغایت 16 روز پنجشنبه 28 مرداد در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار گردید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن