تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سريال سؤال از وزرا / با ٦٧ سؤال فراكسيون اصولگرا، ٧ وزير ناچارند اين هفته به مجلس بروند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آغاز سريال سؤال از وزرا / با ٦٧ سؤال فراكسيون اصولگرا، ٧ وزير ناچارند اين هفته به مجلس بروند
اعتماد در گزارشی آورده است؛
به گزارش نامه‌نیوز، هفته جاري هفت وزير براي پاسخ به ٦٧ سوال نمايندگان به كميسيون‌هاي تخصصي مجلس مي‌روند.

بررسي گرايش سياسي نمايندگان سوال‌كننده نشان مي‌دهد ٣٦ نماينده از فراكسيون ولايت، ٨نماينده از فراكسيون اميد و دو نماينده هم از فراكسيون مستقلين در رديف نمايندگان سوال‌كننده از وزراي دولت هستند تا آهنگ سوال‌هاي بي‌شمار از وزراي دولت يازدهم كه در مجلس نهم آغاز شده بود توسط نمايندگان فراكسيون ولايت در مجلس دهم هم ادامه پيدا كند.

افزون بر اين روز شنبه تا سه‌شنبه ١٣ كميسيون تخصصي مجلس تشكيل جلسه خواهند داد تا اين جلسات لوايح و طرح‌هاي ارجاعي را مورد رسيدگي قرار دهند. از جمله كميسيون اصل نود مجلس موضوع طرح يك فوريتي شفافيت دريافتي مديران كشور، طرح ساماندهي حقوق و دستمزدمقامات و مديران و طرح ممنوعيت اشتغال به كار محكومان ناشي از تحقيق و تفحص باحضور نمايندگان دولت، ديوان محاسبات كشور، سازمان بازرسي، سازمان حسابرسي و مركز پژوهش‌ها را در دستور كار دارد.

همچنين بررسي طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش با حضور نمايندگان استيضاح‌كننده و بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص صندوق ذخيره فرهنگيان با حضور وزير آموزش و پرورش و مسوولان مربوطه و نمايندگان متقاضي تحقيق و تفحص از جمله مهم‌ترين موارد در دستور كار كميسيون آموزش و تحقيقات است.

علاوه بر اين‌ها كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس هم هفته جاري بررسي بند (٢) طرح استفساريه تبصره (٣) ماده (٥٢) و ماده (٧٣) قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه هفته پيش براي رفع برخي ابهام‌ها به اين كميسيون ارجاع شده بود را در دستور كار دارد.

بررسي كليات لايحه شفاف‌سازي منابع مالي و هزينه‌هاي انتخاباتي داوطلبان انتخابات رياست‌جمهوري، مجلس شوراي اسلامي و شوراهاي اسلامي هم دستور كار بعدي اين كميسيون در هفته جاري است. اما افزون بر اين‌ها، ٧ وزير براي پاسخ به ٦٧ سوال نمايندگان در كميسيون‌هاي تخصصي حاضر خواهند شد.


منبع: روزنامه اعتماد

مطالب مرتبط
ابوترابی فرد: استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نمی شود
حداد عادل: امیدواریم آستانه تحمل دولت بالا برود/پیش‌بینی ترکیب مجلس دهم از همیشه دشوارتر است
معاون پارلمانی روحانی: بحث تغییرات در دولت تولید رسانه‌هاست/ تعداد سؤال از وزرا از حد متعارف فراتر رفته است



۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن