تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير دفاع عراق: ساعت صفر عمليات موصل نزديك است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير دفاع عراق: ساعت صفر عمليات موصل نزديك است
وزير دفاع عراق روز پنج‌شنبه در نشست فراگير با فرماندهان ارشد نظامي اين كشور آخرين نقشه‌هاي جنگ آتي موصل را بازنگري كرد و از نزديك شدن به ساعت صفر نبرد سخن گفت.
همزمان گروه تروريستي داعش فرمان آماده باش كامل به عناصر مسلح خود را صادر كرد. سخنگوي بسيج مردمي عراق هم از آمادگي كامل اين نيروها براي جنگ موصل خبر داد.
همزمان با پيشروي نيروهاي عراقي در مواضع تكفيري‌ها در جنوب موصل، وزارت دفاع عراق در بيانيه‌اي اعلام كرد، خالد العبيدي، وزير دفاع روز پنج‌شنبه در حضور رئيس ستاد ارتش و فرمانده عمليات نينوا با فرماندهان ارشد نظامي در فرماندهي مشترك عمليات آزاد‌سازي موصل و ديگر فرماندهان بخش‌هاي مختلف اين عمليات، جلسه‌اي فراگير برگزار و آخرين نقشه‌هاي عمليات موصل، مركز خلافت خودخوانده داعش در عراق را بازنگري كرد. به گزارش «ايرنا»، براساس اين بيانيه، در اين نشست به‌طور جامع و دقيق نقشه‌هاي جنگ موصل و راه‌ها و وضعيت آمادگي نيروهاي عراقي در سطوح مختلف به منظور شروع عمليات بحث و بررسي شد و وزير دفاع از تلاش فرماندهان، سطح آمادگي‌ها و تمهيدات پشتيباني و فني و اداري يگان‌هاي مختلف نظامي و بخش‌هاي طراحي و نقشه‌كشي جنگ تقدير كرد. وزير دفاع عراق در اين نشست همچنين از نزديك بودن شروع ساعت صفر عمليات آزادسازي موصل خبر داد. العبيدي بر ضرورت مراعات مسائل حقوق بشر در نبرد موصل تأكيد كرد و گفت كه اين جنگ براي آزادي و پاكسازي سرزمين‌هاي عراق از وجود عناصر تروريستي داعش است و وعده داد كه به‌زودي خبر پيروزي را در جنگ موصل به مردم عراق ابلاغ كند.





تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن